دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت و احیاء مسجد فرح آباد ساری به همراه نقشه ها

پروژه مرمت و احیاء مسجد فرح آباد ساری به همراه نقشه ها

کد محصول :M87

در این قسمت از پروژه های سایت تاپ معمار با پروژه مرمت مسجد فرح آباد ساری که در قالب ۲۲۵ صفحه فایل Word قابل ویرایش میباشد و همچنین این پروژه دارای فایل اتوکدی قابل ویرایش مسجد فرح آباد ساری که شامل پلان ها , برشها در ۴ جهت , نماها و عکسهای مربوط به مسجد فرح آباد ساری از تمام قسمت های مسجد میباشد . در ادامه با ما همراه شوید . موقعیت جغرافیایی روستای تاریخی فرح آباد فرح‌آباد یکی از روستاهای تاریخی استان مازندران است که در طول (”۱۲۳۰ ‘۴۷ ْ۳۶) و عرض (”۳ ۳۳ ‘۰۶ ْ۵۳)جغرافیایی واقع شده است. که از طرف شمال به دریای خزر، از طرف مشرق به شهرستان نکا، از طرف جنوب به شهر ساری و رشته کوه‌های البرز‌مرکزی، و از طرف مغرب به شهرستان قائمشهر محدود می‌شود. فرح‌آباد در ۲۵ کیلومتری شمال شهر ساری در ورودی خزرآباد و در ۳ کیلومتری ساحل دریای مازندران قرار دارد و از لحاظ دارا بودن راه‌های شوسه و جاده‌های ارتباطی، یکی از مناطق غنی استان مازندران است که اکثر جاده‌های منتهی به آن از نوع آسفالته می‌باشند. شناخت و مطالعه وضعیت اقلیمی مسجد فرح‌آباد آب و هوای هر منطقه نتیجه ترکیب عوامل متعددی است که تغییر یک یا چند عامل آن باعث پیدایش اقلیمهای مختلف و تنوع آب و هوا می‌شود . عوامل کنترل کننده آب و هوایی ایران به دو دسته محلی و بیرونی تقسیم می‌شوند. عوامل محلی آنهایی هستند که در محل موجودند و از سالی به سال دیگر تغییر نمی‌کنند، مانند زاویه تابش خورشید، ناهمواری، پوشش زمین و … این عوامل در طول شب حاکمیت کمتری از خود نشان می‌دهند و عوامل دیگر دمای شب را کنترل می‌کنند که از سالی به سال دیگر تغییر می‌کنند. پلان معماری مسجد فرح آباد ساری بنابراین عوامل محلی به تنهایی نمی‌تواند وضعیت آب و هوایی یک منطقه را تعیین کند و نقش عوامل بیرونی را هم باید در نظر گرفت . عوامل بیرونی آنهایی هستند که در داخل ایران مستقر نبوده و از بیرون وارد کشور شده و آب و هوای آنرا کنترل می‌کنند. آب و هوا و اقلیم تا آنجا که با آسایش انسان رابطه برقرار می‌کند، نتیجه عواملی چون تابش آفتاب، دما و رطوبت هوا، وزش‌باد و میزان بارندگی است.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه مرمت و احیاء خانه پیشه وران خراسان به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:87
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت و احیاء مسجد فرح آباد ساری به همراه نقشه ها،دانلود پروژه مرمت ،پروژه مسجد فرح آباد ساری،طرح احیا مسجد فرح آباد ساری ،آسیب شناسی مسجد فرح آباد ساری ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت مسجد فرح آباد ساری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن