دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت و احیاء گنبد علویان همدان به همراه نقشه ها

پروژه مرمت و احیاء گنبد علویان همدان به همراه نقشه ها

کد محصول :M96

بنای گنبد علویان بنای گنبد علویان  در شهر همدان که تا چندی پیش در محدوده دبستانی کوچک در بافت قدیمی شهر بود مجالی برای شناساندن معماری منحصر به فرد خود نداشت اکنون پس از آزاد کردن بافت پیرامون و تجهیز محدوده آن در وضعیت مناسب تری قرار گرفته و به دلیل معماری وی‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه و تزئینات بسیار پیچیده گچی آن که از حدود ۹۰۰ سال پیش به جا مانده در خور معرفی است. گنبد علویان به اعتبار تحقیقات باستان شناسان بنایی مغولی یا به عبارتی سلجوقی تکامل یافته است.این گنبد به دلایلی چند واز جمله ویژگی های منحصر به فرد کالبدی وظرافت تزئینات استثنایی آن همواره مورد توجه ویژه محققان قرار داشته . پورفسور آرتور اپهام پوپ : معماری مغول ایلخانی با پیشینیانش نزدیکی دارد و در واقع رشد همشکل سبک ها و شیوه های قبلی سلجوقی است ارتباط میان این دو سبک چنان نزدیک  است که در برخی موارد مانند گنبد علویان همدان عقاید در مورد سلجوقی یا مغولی بودن بنا متفاوت است ولی به طور کلی معماری مغولی دارای یک خصلت ویژه خود بود و در بسیاری جنبه ها با کارهای سلجوقی تفاوت داشت. گر چه در بنای مغولی یک مقیاس عظیم به کار رفت اما آنها در عین حال خیلی سبک ترند ….به طور کلی در این معماری سختی و خشنی کاهش یافته فضاهای خالی بیشتر شده و روشنایی افزون تر و بهتر طراحی شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه مرمت و احیاء گنبد علویان همدان به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:۴۴
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 30000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت و احیاء گنبد علویان همدان به همراه نقشه ها ، دانلود پروژه مرمت ،پروژه گنبد علویان ،طرح احیا گنبد علویان ،آسیب شناسی گنبد علویان ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت گنبد علویان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن