رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :T5

چکیده:

معماری ایران از دیرباز دارای فرهنگ و تمدن غنی و هنری والا مرتبه بوده است و در طی قرون گذشته روندی مشخص و پیوسته را در قالب سبک های متعدد داشته است. در همه ی این سبک ها، مفاهیم معماری ایرانی به عنوان جوهره ای پویا برای تجلی فضایی متعالی، در بناهای مختلف حضور یافته و بار معنایی و فضایی ارزشمندی به آن بخشیده است. این تداوم کیفیات تا حدود 150 سال پیش ادامه داشته، اما با شروع دوره قاجاریه این تداوم از بین رفت. بدین منظور پژوهش حاضر در تلاش است تا با شناخت دقیق مفاهیم و جریانات فکری معماری ایران و تطبیق آن با نیازها و امکانات عصر حاضر، کیفیت واحد معنایی آن را شناسایی کند و با تکیه بر یکی از خلاقترین ادوار هنر اسلامی، دوره صفوی که به جرات می توان آن را به عنوان آخرین دوره و عصر اعتلای معماری ایران در دوره های بعد از اسلام نامید، در قالب باغ موزه به تصویر بکشد. روش تحقیق در این کار، روش توصیفی- تحلیلی و ابزار جمع آوری اطلاعات، کتابخانه ای بوده است.

کلمات کلیدی:دانلود رساله باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی،دانلود رساله باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله طراحی باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات: 141
  • حجم فایل:25 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی , پروپوزال باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی ، طراحی باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی , برنامه فیزیکی باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی ,دانلود باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی،دانلود باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی ، رساله باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی ، مجموعه باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی ، رساله باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی ، طراحی باغ موزه معماری با رویکرد معماری ایرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن