دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت خانه دکتر امامی اردکانی به همراه نقشه ها

پروژه مرمت خانه دکتر امامی اردکانی به همراه نقشه ها

کد محصول :M82

خانه دکتر امامی‌ اردکان در فهرست آثار ملی کشور قرار گرفت . خانه دکتر امامی‌ واقع در محله چاخاب و داخل دربند ضیایی اردکان واقع شده است. قدمت این بنا با توجه به پلان بنا و سبک و مصالح آن به اوایل دوره پهلوی اول باز می‌گردد . این بنا که قبلا مسکونی بوده اکنون کاربردی ندارد و قرار است که بعد از مرمت و بازسازی در راستای فعالیت‌های جهانگردی مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی مهم معماری خانه دکتر امامی از ویژگی‌های مهم این بنا می‌توان به بادگیر ۱۹ دهنه آن اشاره کرد. خانه امامی‌ که وجه تسمیه آن متاثیر از نام مالک آن می‌باشد دارای یک حیاط مرکزی با فضاهایی در چهار طرف است که می‌توان به تالار و بادگیر یک طرفه عریض در ضلح جنوی ، یک اطاق سه دری در ضلع شرقی و غربی و سه اطاق تو در تو دارای هفت در ورودی رو به حیاط و یک ایوان مسقف ستون دار در ضلح شمالی اشاره کرد . گفتنی است، مصالح به کار رفته در این بنا، خشت و گل و آجر و گچ می‌باشد و در دخل و تصرفات بعدی از موزائیک و سیمان استفاده شده است .  از اقدامات مرمتی که تاکنون صورت گرفته می‌توان به اندود پشت بام بنا ، نمای بدنه دیوار رو به حیاط و ازاره‌های دیوارهای اطراف حیاط اشاره کرد . همچنین از دخل و تصرفات انجام شده و مشهود در اثر می‌ توان تیغه ورودی سه دری ضلع شرقی ، موزائیک کف حیاط و اطاق‌ها را نام برد.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه مرمت خانه دکتر امامی اردکانی به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:79
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 80000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت خانه دکتر امامی اردکانی به همراه نقشه ها،دانلود پروژه مرمت ،پروژه خانه دکتر امامی اردکانی،طرح احیا خانه دکتر امامی اردکانی ،آسیب شناسی خانه دکتر امامی اردکانی ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت خانه دکتر امامی اردکانی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن