دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه رنگارنگ به همراه پلان

طراحی داخلی این فروشگاه جدید در فضایی به مساحت ۴،۸۵۰ فوت مربع به منظور ایجاد یک فروشگاه لباس محلی و متعلقات آن طراحی و اجرا شده است . گروه معماران ریکا ساختمان موجود را  به نحوی نوسازی کرده که احجام در تلفیق باهم نمای بیرونی جذاب و هم سطوحی رنگی در فضای داخلی ایجاد کرده است.

همچنین با طراحی ویترین ها و مبلمان برای فروشگاه ها با تمی زنانه و تمرکز بر محور نیاز های زنانه  فضا را بازساری و تعریف نموده است. این فروشگاه توسط یک مادر و دو دخترش اداره می شود و  معماران تمایل داشتند تا طراحی فضا را بر حسب اخلاق محوری در توانمندسازی زنان چند نسل طراحی نمایند.

المان های قدیمی و جدید باهم در دکوراسیون ترکیب شده اند عناصر ، از جمله آسانسور بیرونی و پله خارجی ، دارای کدگذاری رنگی جدید و قدیمی هستند.

حجم بیرونی ساختمان به عنوان یک کل منسجم ، پویا و انباشته از باکس ها جلب نظر می کند و بازی رنگ ها جلوه بی نظیر و شادابی به نما بخشیده است.پنجره ها برای مخفی کردن مناطق ذخیره سازی داخلی در برخی قسمت ها با رنگهای روشن پوشش داده شده اند .در طراحی یک فضای با شکوه گرمسیری و تازه ایجادشده که منعکس کننده سبک و زمینه کاری معماران می باشد.

در قسمت داخلی، رنگ و بافت های لایه ای به فضا عمق می بخشد و به طور غیررسمی آن را رمزگذاری نموده است.

سه طبقه ساختمان امکانات مناسبی را در اختیار عموم قرار می دهد طبقه همکف، اختصاصی به دکوراسیون منزل ، اکسسوری و هدایا با تم رنگی سفید است و دارای یک کف موزاییک است سطح دوم ، اختصاص به لباس ها  و با دکوراسیونی با پالت خنثی و متریال های دست ساز ، و کفپوش صورتی با طرح هندسی می باشد دیوارهای رنگ گچ و به رنگ ماسه ای و تم بافتی مانند پرده نخ و مخمل سبز تیره نیز به چشم میخورد  طبق گفته طراحان طبقه سوم پویاتر و محلی با طراحی ویژه برای ایجاد امکانات بیشتر به مشتریان می باشد.

  

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن