دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مشکی برای خانه

شاید رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی مورد علاقه همه افراد نباشد اما  با استفاده از رنگ های مکمل این رنگ میتوان یک دکوراسیون مدرن در عین حال بسیار جذاب ایجاد کرد.در این پروژه از رنگ های طوسی برای مبلمان و زرد آبی سبز تیره برای سایر قسمت ها استفاده شده است.برای ایجاد حس گرمی و از بین بردن سردی این رنگ از چوب در دکوراسیون استفاده شده است.در ادامه به بررسی موارد این پروژه میپردازیم.

اتاق نشیمن با سقف بلند مرکز اصلی این خانه خاص در سنت پترزبورگ است.دکوراسیون این خانه ۲۷۰ متر مربعی بر پایه تم رنگی مشکی انتخاب شده است البته در ظاهر اینطور به نظر نمیرسد.پنجره های بزرگ که باعث ورود نور زیاد به داخل نشیمن میشود.

استفاده از مبلمان سبز تیره و زرد و با نشیمن و راحتی بسیار بالا باعث ایجاد لحظات آرامش بخش و تسکین دهنده در فضای که در آن از سنگ مرمر استفاده شده است گردیده است.از چوب در پوشش این سقف استفاده شده است که با بافتی که دارد حس یک خانه ای روستایی را القا میکند.

جالب ترین قسمت نشیمن،وجود لوستر(آویز)مدرن در آن است.یک کاناپه خاکستری با کوسن های زرد رنگ به زیبایی جلوه می دهد،وجود چند کوسن آبی باعث ایچاد هارمونی بهتری بین این دو رنگ شده است و همچنین با تک صندلی های آبی همخوانی خوبی ایجاد کرده است.

نور این لوستر مدرن گردان بر روی میز قهوه خوری در مرکز نشیمن پخش می شود.سقف شومینه ای که در داخل نشیمن قرار دارد معلق و آویزان طراحی شده است و به عنوان منبع اصلی گرما برای آشپزخانه و نشیمن عمل میکند.

این تم و سبک در دسته های صندلی نیز حفظ شده است و به صورت مربع های مشکی طراحی شده است.

قسمت آینه ای کنار میز قهوه خوری منعکس کننده بافت فرش است.فرش به عنوان یک جزیره برای قرار گیری مبلمان و سایر اجزاء کاربرد دارد.

میز ناهارخوری سفید به عنوان رنگ خنثی کنار صندلی های سبز تیره و زرد انتخاب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن