دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت کاروانسرای رباط سرپوش شهرستان سبزوار به همراه نقشه ها

پروژه مرمت کاروانسرای رباط سرپوش شهرستان سبزوار به همراه نقشه ها

کد محصول :M93

معرفی کاروانسرای رباط سرپوش این کاروانسرا در روستای به نام رباط سرپوش از توابع بخش مرکزی شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی ایران که در ۲۸ کیلومتری شهرستان سبزوار قرار دارد.روستای رباط سرپوش در مجاورت روستاهای هاشم اباد و جاین قرار دارد. حال به مرمت رباط سرپوش به پردازیم معرفی پروژه این پروژه در یک پاورپوینت زیبا در ۷۰ اسلاید تهیه گردیده است که ۱۶ اسلاید اول به کالبد و برداشت وضع موجود بنا پرداخته است و در نهایت ۵۲ اسلاید آخر (از ۱۶ تا ۶۹) به آسیب شناسی بنا پرداخته است. و همچنین این پروژه در قالب فایل پاورپوینت به صورت کامل و واضع طراحی و آماده شده است . در این پروژه به بررسی برداشت وضع موجود بنا , بناهای مهم اطراف, نقشه های اجرایی(پلان) , محذوفات و خرابیها(دیوارها), نقشه های اجرایی(مقطع) و … میپردازیم در ادامه با ما همراه باشید . فهرست مطالب : این پاورپوینت در دو بخش ۱-کالبدی بنا   ۲-آسیب شناسی بنا تقسیم شده است.   ۱- کالبدی بنا:   وضعیت قرارگیری روستاهای اطراف نقشه های اجرایی(پلان) محذوفات و خرابیها الحاقات و اضافات(دیوارهای الحاقی گذشته) نقشه های اجرایی (نما و برش)   ۲-آسیب شناسی بنا   در این قسمت در هر اسلاید به آسیب شناسی یک قسمتی از بنا پرداخته است به گونه ای که :   با عکس برداری از قسمتی از بنا و مشخص کردن آن قسمت بر روی پلان و برش موجود مانند نمونه زیر به آسیب شناسی آن عضو پرداخته است.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه مرمت کاروانسرای رباط سرپوش شهرستان سبزوار به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:70
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 30000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت کاروانسرای رباط سرپوش شهرستان سبزوار به همراه نقشه ها ،دانلود پروژه مرمت ،پروژه کاروانسرای رباط سرپوش،طرح احیا کاروانسرای رباط سرپوش ،آسیب شناسی کاروانسرای رباط سرپوش،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت کاروانسرای رباط سرپوش

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن