دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت و احیاء خانه امیری مشهد به همراه نقشه ها

پروژه مرمت و احیاء خانه امیری مشهد به همراه نقشه ها

کد محصول :M91

معرفی بنا : پروژه مرمت و احیاء خانه امیری بنای امیری در در نواب صفوی ۹ واقع می باشد. این بنا به در خواست اقای عباس امیری توسط معماران ان موقع ساخته شد.در هنگام اتمام کار،ایشان فوت کردند و پسرایشان که ان موقع دو سال داشتند زندگی خودرا در این خانه اغاز کردند .اقای امیری درسال ۱۳۶۵ ازاین خانه نقل مکان کردند واین مکان به مدت ۱۱ سال در اجاره شخصی بود . و بعد از ان به صورت متروک ماند و آسیبهای فراوانی دید. قدمت تاریخی خانه امیری قدمت این بنا برمی گردد به اواخر دوره قاجارتا اوایل پهلوی که می توان نشانه های ان را در تزئینات به کاررفته در ان دید.این بنا در دو جهت شمالی و جنوبی ساخته شده که درواقع ساخت خانه ها در ان موقع بسته به ترکیب زمین بوده است.در این بنا امارت جنوبی از قدمت بیشتری برخوردار است شاید یکی ازدلایل ان همان عقیده عامی که بنا را رو به حرم می ساختند و نیز می توان نمای گچبری بنا را در زیر نمای دوباره اجرا شده ان مشاهده کرد.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه مرمت و احیاء خانه امیری مشهد به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:145
  • حجم فایل:5 مگابایت

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت و احیاء خانه امیری مشهد به همراه نقشه ها ،دانلود پروژه مرمت ،پروژه خانه امیری مشهد،طرح احیا خانه امیری مشهد،آسیب شناسی خانه امیری مشهد،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت خانه امیری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن