دانلود پروژه مرمت

پروژه تحلیل و برداشت منزل مسکونی قیافه مشهد به همراه نقشه ها

پروژه تحلیل و برداشت منزل مسکونی قیافه مشهد به همراه نقشه ها

کد محصول :M92

معرفی بنای مسکونی قیافه بنای منزل مسکونی قیافه در سال ۱۳۲۸ ه-ق یعنی ۹۷ سال پیش در دوران قاجاریه ساخته شده است. مالک اولیه منزل، میرزا تقی خان بلوری بوده که از کشاورزان برجسته مشهد بوده و ارتباط تنگاتنگی با چند تن از شخصیتهای بسیار نزدیک دربار قاجار داشته است. بنا این منزل به مدت ۸ سال از تاریخ ساخت بدلیل اینکه میرزا تقی بلوری در مکان دیگری اقامت داشت، خالی مانده بود و پس از آن به سال ۱۳۳۶ هجری قمری مورد بهره برداری قرار گرفت. در آن زمان، متمولین جامعه و کسانیکه ارتباطی با دربار داشتند. منازل خود را در مکانها خوب شهر ولی داخل کوچه های باریکتر مخصوصا در زیر و یا بعد از ساباط ها بنا می نمودند. این امر به دلیل حمله اسب سواران ترکانی بوده که به خراسان، از جمله مشهد جهت به یغما بردن اموال ثروتمندان حمله می کردند. میرزا تقی بلوری نیز به دلایل ذکر شده محل فعلی اثر را انتخاب کرد و به دلیل داشتن مراجعین زیاد از بیرون خانه جهت رسیدگی به آنها استفاده می کرد لذا ورودی بیرونی و اندرونی از دو کوچه جداگانه بوده و می باشد. قدمت و صاحبان حال این بنا پس از حدود ۳۰ سال پس از خدمت میرزا تقی بلوری، حاج آقای قیافه این منزل را خریداری کردند و تا ۱۵ سال پیش نیز خود ایشان در این منزل به همراه خانواده اش زندگی می کرد. پس از فوت ایشان هم اکنون همسر مرحوم قیافه در بخشی از این بنا زندگی می کند. و سایر قسمتها تفکیک شده و در اختیار فرزندان مرحوم قیافه قرار گرفته است .

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه تحلیل و برداشت منزل مسکونی قیافه مشهد به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:145
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 40000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه تحلیل و برداشت منزل مسکونی قیافه مشهد به همراه نقشه ها ،دانلود پروژه مرمت ،پروژه منزل مسکونی قیافه مشهد،طرح احیا منزل مسکونی قیافه مشهد،آسیب شناسی منزل مسکونی قیافه مشهد،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت منزل مسکونی قیافه مشهد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن