دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت و احیاء خانه پیشه وران خراسان به همراه نقشه ها

پروژه مرمت و احیاء خانه پیشه وران خراسان به همراه نقشه ها

کد محصول :M86

شهر مشهد در بخش مرکزی شهرستان مشهد واقع در شمال شرقی استان خراسان و در محدوده‌ای به مساحت ۲۷۰ کیلومتر مربع قرار دارد. این شهر حدود دو میلیون و پانصد هزار نفر است. شهر مشهد بین مدار جغرافیایی ۱۰/۳۶ تا ۲۳/۳۶ عرض شمالی و ۲۸/۵۹ تا ۴۳/۵۹ طول شرقی قرار گرفته است. ارتفاع متوسط شهر از سطح دریا حدود ۱۰۵۰ متر (حداکثر ۱۱۵۰ متر و حداقل ۹۵۰ متر) و جهت باد غالب از غرب به شرق است. با توجه به وجود بارگاه ملکوتی حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) و سایر جاذبه های زیارتی و سیاحتی، شهر مشهد هر ساله از نزدیک به سیزده میلیون زائر پذیرایی می‌کند. فهرست مطالب : فصل اول : تاریخچه استان و مشهد مقدس فصل دوم : شناسایی اثر فصل سوم : مدارک فصل چهارم : تجزیه و تحلیل فصل پنجم : آسیب شناسی توضیحاتی مختصر در مورد خانه پیشه وران ویزگی بنا : حاشیه کاریهای معرق اجر کاری و کاشی کاریهای خورشیدی همراه با تلفیق رنگ ها وطرح ها و آجر کاری های تزیینی ابچکانی با رنگهای فیروزه ای و ناودانی تزِِیینی زیبا در معماری این بنا افزوده است و همچنین درب ورودی چوبی مزین به کتیبه ماشاا… با اجر کاری های خفته و راسته از جمله تزیینات و ویزگیهای زیبای این بنا به شمار میرود .   مشخصات بنا : این بنا و بنای مجاور آن در مالکیت آقای حسینی است که بنای مجاور جدیداً ساخته شده که از ذکر مشخصات آن خودداری می کنیم . اما در بنای فوق پس از ورود و رسیدن به یک فضای ورودی با دهانه دو متر که در واقع فضای تقسیم می باشد و در سمت راست بعد از گذشتن از یک درب پلکانی دسترسی به طبقه دوم را فراهم می کند اما در سمت چپ درب ورود به حیاط قرار دارای طاقنماهای حاشیه کاری شده معرق می باشد . کلیه اتاق ها امکان دسترسی مستقیم به حیاط را دارند . بنا شامل سه اتاق تودرتو در طبقه پایین و دو اتاق در طبقه بالا می باشد .

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه مرمت و احیاء خانه پیشه وران خراسان به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:87
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 40000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت و احیاء خانه پیشه وران خراسان به همراه نقشه ها،دانلود پروژه مرمت ،پروژه خانه پیشه وران خراسان،طرح احیا خانه پیشه وران خراسان ،آسیب شناسی خانه پیشه وران خراسان ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت خانه پیشه وران خراسان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن