دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت خانه حاج نصیر اردکان به همراه نقشه ها

پروژه مرمت خانه حاج نصیر اردکان به همراه نقشه ها

پروژه مرمت خانه حاج نصیر اردکان به همراه نقشه ها

کد محصول :M81

عناصر اصلی و فرعی سازنده مجموعه خانه حاج نصیر ، خطوط ناظم نماها و فضاها ، نحوه استقرار و مجاورت فضاهای باز ، نیمه باز و بسته و هنرهای وابسته معماری و بسیاری عوامل و عناصر و کیفیات دیگر از این دست است . مجموعه خانه حاج نصیر است علاوه بر آنچه در موضوع بناهای تاریخی قابل تصور است از دو دیدگاه و تصور دیگر نیز می توان برخوردار شد .

دیدگاه اول : مفهوم مجموعه به نوعی نظام تکوینی از ارتباط بین اجزاء مجموعه اشاره می گردد که به لحاظ سیر تاریخی این تکوین از ویژگی های خاص و ارگانیزم و هارمونی و همجواری برخورداراست و این جاذبه در کنار تنوع اجزاء سازنده مجموعه بسیار چشمگیر است .

دیدگاه دوم : با تمام وجود خصوصیات پیش گفته گاهی نوع استقرار اجزاء مجموعه در دستگاه و شاکله ای تعریف می گردد که بدلیل ویژگیهای خاص خود شیوه ای خاص از روابط فرهنگی و اجتماعی را در معرض دیدار مردم قرار می دهد . درونگرا بودن خانه های اقلیم گرم و خشک این وظیفه را برعهده دارند .

مجموعه درون محله ای علی بیگ را می توان بصورت زیر وصف کرد : تنوعی از بناها را که از حیث تاریخ ، شیوه معماری ، اجزاء سازنده بنا و نیز مرتبه اجتماعی صاحبان آن در خود جای داده است در معرض دیدار و استفاده بهره برداران قرار می دهد . و از آنجا که بزرگترین هدف در احیاء این خانه با تغییر کاربری به رستوران معرفی ارزش های فرهنگی تاریخی و رونق دادن به آن است .اینخانه نگاه فراگیرتر و خاص تری را به نسبت موارد مشابه ارائه می نماید.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه مرمت خانه حاج نصیر اردکان به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:57
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 80000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت خانه حاج نصیر اردکان به همراه نقشه ها ،دانلود پروژه مرمت ،پروژه خانه حاج نصیر اردکان،طرح احیا خانه حاج نصیر اردکان ،آسیب شناسی خانه حاج نصیر اردکان ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت خانه حاج نصیر اردکان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن