دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت و احیاء خانه دکتر با خدا کرمان به همراه نقشه ها

پروژه مرمت و احیاء خانه دکتر با خدا کرمان به همراه نقشه ها

کد محصول :M77

خانه دکتر باخدا در خیابان شریعتی- خیابان فتحعلیشاهی قرار دارد. این قسمت از شهر به لحاظ اینکه در گذشته جزو مهمترین قسمتهای کرمان بوده بناهای تاریخی با ارزشی را در خود جای داده است. مسجد ملا حسین، حمام گلشن، تکیه، مساجد و همچنین خانه های با ارزش دیگری نیز در اطراف این خانه وجود دارند. روبروی کوچه ای که بنا در ان جای گرفته است فضایی وسیع و باز وجود دارد که امروزه از آن به عنوان پارکینگ استفاده می شود و به نام پارکینگ فتحعلیشاهی مشهور است. خانه دکتر باخدا نیز در اطراف این بناها ساخته شده است.  

در ادامه با سایت تاپ معمار همراه باشید با مجموعه کامل پروژه مرمت که برای راحتی کار دانشجویان معماری آماده و جمع بندی کرده ایم .  

 تاریخچه، وجه تسمیه و قدمت بنا   هیچگونه کتیبه یا نشانه‌ای که تاریخ ساخت این مجموعه را به طور دقیق شخص سازد، مشاهده نشده است ولی با بررسی های انجام شده بر روی بنا و همچنین سبک و سیاق آن مشخص گردید که تاریخ ساخت این بنا مربوط به دوره قاجار میباشد که به نوعی از الگوهای قدیم خود پیروی کرده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه مرمت و احیاء خانه دکتر با خدا کرمان به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:61
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 30000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت و احیاء خانه دکتر با خدا کرمان به همراه نقشه ها،دانلود پروژه مرمت ،پروژه خانه دکتر با خدا ،طرح احیا خانه دکتر با خدا ،آسیب شناسی خانه دکتر با خدا ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت، مرمت خانه دکتر با خدا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن