دانلود پروژه مرمت

پروژه طرح مرمت و احیاء خانه فاضلی ساری به همراه نقشه ها

پروژه طرح مرمت و احیاء خانه فاضلی ساری به همراه نقشه ها

کد محصول :M69

در خدمت همراهان عزیز سایت تاپ معمار هستیم با پروژه مرمت و احیاء خانه فاضلی ساری که شامل عکسهایی با کیفیت عالی به همراه توضیحاتی از خانه فاضلی و همچنین نقشه های اتوکدی خانه فاضلی ساری و … میباشد . در ادامه با ما همراه شوید با آرشیو کامل پروژه مرمت که کمیاب ترین پروژه های مرمت و احیاء در زمینه معماری را تقدیم حضور شما عزیزان میکنیم . خانه فاضلی یکی از مجموغه بناهای ارزشمند واقع در محور تاریخی – فرهنگی آب انبار نوشهر ساری می باشد . این خانه متعلق به اواخر قاجار حدود سال ۱۲۸۰ و قبل از مشروطه است. خانه فاضلی از سال ۱۳۷۵ در مالکیت شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری قرار گرفته است و طرح مرمت آن در سال ۱۳۸۶ توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهیه شده است. همچنین برایر توافق نامه ای که در سال ۱۳۸۸ میان شرکت عمران و مسکن سازان استان به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مبادله شده، عملیات مرمت این بنا در دستور کار شرکت عمران و مسکن سازان استان قرار گرفته است.   خانه فاضلی  دارای دو عمارت مسکونی متعلق به دوره قاجار و پهلوی است . بنای اصلی به صورت سه اشکوبه با سردابه ای در قسمت زیرین آن است .هر طبقه دارای یک شاه نشین و اتاقی در جهت شرقی آن است . درها و کتیبه های بالای نمای بنا در قاب های هلالی و مستطیل شکل مزین به طرح های اسلیمی , شمسه ای و ستاره ای با شیشه های رنگی است . خانه قدیمی فاضلی در بافت قدیم شهر ساری و در نزدیکی میدان ساعت و در چهار راه برق واقع شده است  . بناهای مهمی که در نزدیکی آن واقع شده اند : خانه کلبادی , آب انبار نو , و مسجد جامع ساری می باشد .  خانه فاضلی به صورت مجموعه بنایی دارای حیاط بیرونی و اندرونی جلب توجه می نماید .قسمت اندرونی ( حیاط غربی ) شامل حیاط چهارگوش در وسط و مجموعه اتاق های مسکونی , آشپزخانه  , حمام و سرویسهای بهداشتی و غیره در اطراف آن می باشد . پلان معماری خانه فاضلی ساری بخش مسکونی در قسمت شرقی و شمالی در یک طبقه , و در قسمت غربی در دو طبقه احداث شده که سقف آن با سفال پوشش داده شده است . شاه نشین این مجموعه در قسمت شرقی و در وسط آن است که از امتداد اتاق هایی که در کنار آن قرار گرفته اند بیرون زده است و شاه نشین به وسیله پلکانهایی که در جانبین آن تعبیه شده , بدان منتهی می شود . همچنین در حیاط اندرونی در قسمت جنوبی آن , دیوار دارای هشت طاق نمای هلالی شکل می باشد که این طاق نماهای هلالی به وسیله قاب مستطیل شکلی محصور شده اند .

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه طرح مرمت و احیاء خانه فاضلی ساری به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 40000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح مرمت و احیاء خانه فاضلی ساری به همراه نقشه ها،دانلود پروژه مرمت ،پروژه خانه فاضلی ساری،طرح احیا خانه فاضلی ساری،آسیب شناسی خانه فاضلی ساری ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت خانه فاضلی ساری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن