دانلود پروژه مرمت

پروژه طرح مرمت بافت کوچه مروی تهران به همراه نقشه ها

پروژه طرح مرمت بافت کوچه مروی تهران به همراه نقشه ها

کد محصول :M71

کوچه مروی بخشی از محله عودلاجان، یکی از محلات پنجگانه تهران قدیم در زمان باروی اول صفوی است. موقعیت مکانی کوچه مروی در مرکز تاریخی تهران و محدوده طرح ویژه به وسعت حدود ۱۳ هکتار است که در حال حاضر جزئی از منطقه ۱۲ شهرداری تهران محسوب می شود. کوچه مروی، بخشی از حلقه پیونده دهنده بازار و محله تاریخی عودلاجان، به علت نزدیکی به مجموعه کاخ های ارگ سلطنتی، بنای شاخص شمس العماره و سر در باب عالی از دیرباز مورد توجه قرار داشته است. ساماندهی و بازسازی گذر مروی تهران در مقاله حاضر ضمن شناسایی کلی گذر مروی و بیان عمده ترین کالبدی انجام شده در گذر از دوره قاجار تا به امروز (بر اساس مهم ترین نقشه ها)، به بررسی مشکلات و امکانات موجود در گذر و ارایه راه حل های کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و سپس بیان اهداف اصلی بر اساس آن ها در قالب جداول سوات (SWOT) می پردازیم و در ادامه اقدامات مرمتی انجام گرفته در قالب طرح بهسازی گذر مروی را با اجرای شرکت مسکن سازان مرکزی و نظارت مهندسان مشاور باوند نقد و بررسی می کنیم و در انتها سعی می کنیم با توجه به بررسی های شهری انجام گرفته در محدوده و مداخلات پیشنهادی برای مرمت شهری گذر را، با در نظر داشتن حفظ و تداوم خاطره های جمعی که روزگاری در این گذر اتفاق افتاده است، ارایه دهیم.  

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه طرح مرمت بافت کوچه مروی تهران به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:28
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 30000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح مرمت بافت کوچه مروی تهران به همراه نقشه ها،دانلود پروژه مرمت ،پروژه کوچه مروی تهران،طرح احیا کوچه مروی تهران،آسیب شناسی کوچه مروی تهران ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت کوچه مروی تهران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن