دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت و احیاء حسینیه رحیمیان مشهد به همراه نقشه ها

پروژه مرمت و احیاء حسینیه رحیمیان مشهد به همراه نقشه ها

کد محصول :M57

حسینیه رحیمیان در منطقه مرکزی شهر مشهد و در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. آدرس این بنا در خیابان نواب صفوی – نواب صفوی۷ (کوچه عسگریه)- پلاک ۵۴ قرار دارد . در مورد قدمت و سال دقیق ساخت بنا مطابق با کتیبه موجود در سر در بنا ساخت آن در سال ۱۳۳۰ هجری قمری صورت گرفته است. طبق گفته‌ها مالک فعلی بنا این ساختمان توسط میر حسین یزدی معمار برای حاج محمد جعفر که از تجار پائین خیابان بوده ساخته شده است. به لحاظ هم دوره بودن با سلسله های حکومتی این بنا مربوط به سالهای آخر حکومت قاجاریه در ایران است.در این بخش از تاپ معمار، فایل پروژه مرمت و احیاء حسینیه رحیمیان مشهد به همراه نقشه ها را در دسترس شما سروران گرامی سایت تاپ معمار قرار داده ایم.   حسینیه رحیمیان بنای تاریخی حسینیه رحیمیان در دو طبقه به صورت همکف و طبقه فوقانی ساخته شده است. پلان آن ساده و از ترکیب عناصر مستطیلی بوجود آمده است. فرم کلی بنا یک مربع است که در حیاط این مربع در طرفین پیش آمدگی دارد. مصالح ساختمان تشکیل شده است از خشت خام در دیوارهای عریض در مرکز دیوارها و آجر قالب خورده در رویه های دیوار . سقفها از جنس چوب است که در طبقه همکف و در قسمت ورودی ساختمان سقف با تزئینات چوبی آراسته شده است. این حسینیه که پیش از این کاربرد مسکونی داشته است شامل دو قسمت زمستانی و تابستانی است که هر کدام در دو طبقه و در دو طرف حیاط قرار گرفته‌اند. سقف این بنا به صورت مسطح و از جنس چوب است.   عوامل تزئین شده بنای حسینیه و نوع آنها نمای اصلی به وسیله آجرهای خاص برجسته نارنجی رنگ تزئین شده است. این آجر چینی به اشکال هندسی خاص صورت گرفته است و گاهی در کنار پنجره ها از بریده کاشی نیز استفاده شده است. در داخل بنا به جز در مدخل ورودی که سقف دارای تزئینات چوبی است تزئینات خاص دیگری دیده نمی شود .

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه مرمت و احیاء حسینیه رحیمیان مشهد به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:85
  • حجم فایل:5 مگابایت

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت و احیاء حسینیه رحیمیان مشهد به همراه نقشه ها،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی حسینیه رحیمیان مشهد ،طرح احیا حسینیه رحیمیان مشهد،آسیب شناسی حسینیه رحیمیان مشهد ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت حسینیه رحیمیان مشهد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن