دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت و احیاء حمام تاریخی دردشت اصفهان به همراه نقشه ها

پروژه مرمت و احیاء حمام تاریخی دردشت اصفهان به همراه نقشه ها

کد محصول :M53

در این قسمت هم با شما عزیزان هستیم در بخش پروژه مرمت با پاورپوینت مرمت بنای تاریخی حمام دردشت اصفهان در ادامه با همراه شوید . همچنین برای همراه عزیز سایت تاپ معمار پیشنهاد میکنیم که حتما از آرشیو پروژه مرمت نیز دیدن کنید .

حمام تاریخی دردشت اصفهان در جنوب خیابان ابن سینا فعلی و در شمال میدان کهنه اصفهان قرار دارد. این حمام را یکی از خواجه‌ سرایان سلاطین صفویه به نام آغا نور با اسلوب و استحکام خاصی ساخته بود. حمام دردشت از نظر معماری و مصالح ساختمانی و وسعت جزء بناها و آثار تاریخی محسوب می‌شد. آب مصرفی آن از چاه تأمین می‌گردید و کمی پایین‌تر ازسطح زمین ساخته شده بود و از نظر اکسیژن و بهداشت کمبود نداشت.

حمام دردشت بنایی است با ۳۷ متر طول، ۲۳ متر عرض و ۸۰۰ مترمربع زیربنا که متشکل از دو حمام و سه ورودی می باشد، حمام دردشت از بناهایی است که در ساخت آن از گچبری تزئینی و کاشی کاری در سطحی وسیع و طرح‌های متفاوت آجرچینی ساختمانی بکار رفته است.


حمام دردشت به طور کلی از چهار قسمت تشکیل می‌شود :

راهرو یا پله‌های ورودی

 

محوطه سربینه

 

میان در

 

فضای گرمخانه

فضای گرمخانه از قسمت های ذیل تشکیل میشود که در سطح هم کف،در مدخل ورودی به گرمخانه که کف حمّام بود، با تخته سنگهای یکنواخت و زیبایی سنگفرش شده بود که عموماً دارای چند ستون سنگی و سقف گنبدی طاق و چشمه بود.در سقف هر طاق تعداد زیادی شیشه وجود داشته که نور گرمخانه را تامین می کرد در کنار سنگ فرشهای کف حمّام جویهای کوچک شیب‌داری از سنگ ساخته شده بود که فضولات و آبهای اضافی را به خارج و فاضلاب حمل می‌کرد.


فهرست مطالب پروژه مرمت حمام دردشت اصفهان

معرفی بنای حمام دردشت

پیشینه تاریخی حمام

 

معماری عمومی حمامها

 

حمام دردشت ( نگینی در محله دردشت )

 

گمانه های تاریخی

 

نجزیه و تحلیل سایت از دید معماری

 

مساختمانی بنا

 

فن شناسی

آشیب شناسی

انواع آسیب های بنا

 

دوران آسیب

 

طرح مرمت

مرمت چیست

 

تاریخچه مرمت

 

مرمت انجام شده

 

مقایسه تطبیقی

واژه نامه

 

نمایش فیلم

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه مرمت و احیاء حمام تاریخی دردشت اصفهان به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:37
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 40000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت و احیاء حمام تاریخی دردشت اصفهان به همراه نقشه ها،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی حمام دردشت اصفهان ،طرح احیا حمام دردشت اصفهان ،آسیب شناسی حمام دردشت اصفهان ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت حمام دردشت اصفهان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن