دانلود پروژه مرمت

پاورپوینت بررسی مرمت حمام خوشنیان سمنان به همراه نقشه ها

پاورپوینت بررسی مرمت حمام خوشنیان سمنان به همراه نقشه ها

کد محصول :M43

وجه تسمیه گرمابه خوشنیان یکی از محلات قدیمی سمنان میباشد . قدمت تاریخی این اثر مربوط به دوره تیموریان است، , این گرمابه در بخش مرکزی شهرستان سمنان در محله خوشنیان واقع شده است. حمام خوشنیان به صورت دوقلو و دارای ویژگی فضای معماری ایرانی است, این گرمابه در گذشته به عنوان حمام مردانه و زنانه فعالیت داشته و در حال حاضر تبدیل به کارگاه هنری شده است .در این بخش از تاپ معمار، فایل پاورپوینت بررسی مرمت حمام خوشنیان سمنان به همراه نقشه ها را جهت استفاده و مطالعه در اختیار شما عزیزان همیشگی قرار داده ایم.  

 

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت بررسی مرمت حمام خوشنیان سمنان به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:38
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 60000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت بررسی مرمت حمام خوشنیان سمنان به همراه نقشه ها،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی حمام خوشنیان سمنان ،طرح احیا حمام خوشنیان سمنان،آسیب شناسی حمام خوشنیان سمنان،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت حمام خوشنیان سمنان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن