دانلود پروژه مرمت

پاورپوینت مرمت و احیاء بنای تاریخی حمام روستای بدلبو ارومیه با نقشه کامل

پاورپوینت مرمت و احیاء بنای تاریخی حمام روستای بدلبو ارومیه با نقشه کامل

کد محصول :M32

حمام روستای بدلبو یکی دیگر از حمام‌های تاریخی ارزشمند ایران است که به سبب بی‌توجهی‌های صورت گرفته، در معرض خطر تخریب قرار دارد . بنابراین در این پروژه ما به بررسی حمام تاریخی روستای بدلبو در سه بخش کلی شناخت و بررسی حمام و نقش آب در گذشته، در بخش دوم به بررسی آسیبهای موجود و خطراتی که موجب تهدید بنا می شود پرداختیم در بخش آخر راهکارهای کلی برای جلوگیری از افزایش تخریب و همچنین به دفع عوامل مخل پیشنهادهایی داده شده است. پاورپوینت مرمت حمام روستای بدلبو ارومیه در قالب ۷۶ اسلاید قابل ویرایش جهت تقدیم همراهان عزیز سایت تاپ معمار میگردد.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت مرمت و احیاء بنای تاریخی حمام روستای بدلبو ارومیه با نقشه کامل
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:۷۶
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 60000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت مرمت و احیاء بنای تاریخی حمام روستای بدلبو ارومیه با نقشه کامل ،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی حمام روستای بدلبو ارومیه،طرح احیا حمام روستای بدلبو ارومیه ،آسیب شناسی حمام روستای بدلبو ارومیه،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن