دانلود پروژه مرمت

پروژه تحلیل و بررسی خانه نیما یوشیج مازندران به همراه نقشه ها

پروژه تحلیل و بررسی خانه نیما یوشیج مازندران به همراه نقشه ها

کد محصول :M29

خانه نیما یوشیج که یکی از زیبا ترین ساختمان های روستای یوش می باشد توسط پدر بزرگ نیما در سال ۱۲۰۷ ساخته شده این خانه دست خانواده بوده تا اینکه در سالهای بعد از انقلاب پس از آنکه این خانه تا مدت ها خالی از سکنه ماند مردم گاهی اوقات به خاطر اینکه خانه ی اربابی بود به بنا کم لطفی کردند و از مصالح موجود در بنا نیز استفاده می کردند . بنابراین در این قسمت پروژه مرمت سایت تاپ معمار قصد داریم پروژه مرمت خانه نیما یوشیج و پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه نیما یوشیج مازندران در قالب ۶۴ اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه تقدیم همراه هان عزیز کنیم .

 

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه تحلیل و بررسی خانه نیما یوشیج مازندران به همراه نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:۶۴
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 38000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه تحلیل و بررسی خانه نیما یوشیج مازندران به همراه نقشه ها ،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی خانه نیما یوشیج،طرح احیا خانه نیما یوشیج ،آسیب شناسی خانه نیما یوشیج،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن