دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت خانه آل بویه سمنان شامل تمام نقشه ها

پروژه مرمت خانه آل بویه سمنان شامل تمام نقشه ها

کد محصول :M27

خانه تاریخی آل بویه در خیابان پنجم کهنه دژ واقع در شهر سمنان بنا شده است. ساخت معماری این بنا از لحاظ تاریخی به دوره قاجار برمیگردد، این بنا به این علت که تا سالهای اخیر از آن استفاده شخصی می شده اما با فرسوده شدن بخش های مختلف و آسیب های متعدد و نیاز به مرمت باعث میشود که این بنا خالی از سکنه شود. بنابراین در بخش پروژه مرمت سایت تاپ معمار قصد داریم پروژه مرمت و احیاء خانه آل بویه سمنان  که شامل تمام مدارک معماری اعم از  نقشه های اتوکدی خانه آل بویه و سایر مدارک میباشد جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز کنیم .

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه مرمت خانه آل بویه سمنان شامل تمام نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 39000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه مرمت خانه آل بویه سمنان شامل تمام نقشه ها،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی خانه آل بویه سمنان،طرح احیا خانه آل بویه سمنان ،آسیب شناسی خانه آل بویه سمنان،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن