دانلود پروژه مرمت

پاورپوینت مرمت ابنیه تاریخی کاروانسرای ینگی امام با نقشه ها

پاورپوینت مرمت ابنیه تاریخی کاروانسرای ینگی امام با نقشه ها

کد محصول :M20

ینگی امام یا ینگه امام « نام محاوره‌ای : ینگه مام » یکی از روستاهای کهن شهرستان ساوجبلاغ است که امامزاده، کاروانسرا و تپه‌ای تاریخی را در خود جای داده است. در ابتدا نام ینگی امام به امامزاده و سپس به کاروانسرا و تپه و هم اکنون به همه این روستا اطلاق می‌شود. بنابراین در بخش پروژه مرمت سایت تاپ معمار , پروژه مرمت ابنیه تاریخی کاروانسرای ینگی امام استان البرز در قالب ۴۰ اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میکنیم . «ینگی» در لهجه ترکی ساوجبلاغ به معنای «تازه» و «نو» است. میرزا حسین فراهانی در سفرنامه‌اش می‌نویسد: « در ینگی امام بقعه‌ای است که از قدیم گنبدی ساخته بودند و گویند دو نفر از اولاد حضرت موسی بن جعفر [هادی و علی النقی] در اینجا مدفونند و در آن زمان که این امامزاده‌ها در اینجا ظاهر شدند؛ چون تازگی داشتند؛ ینگی امام گفتند و این مکان به همین اسم موسوم گشت. این بقعه هم خراب شده بود، مرحوم امین‌السلطان تعمیر کرد و صحن کوچکی در آنجا ساخت و گنبدش را کاشی نمود».

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت مرمت ابنیه تاریخی کاروانسرای ینگی امام با نقشه ها
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:۴۰
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 80000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت مرمت ابنیه تاریخی کاروانسرای ینگی امام با نقشه ها،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی کاروانسرای ینگی امام ،طرح احیا کاروانسرای ینگی امام ،آسیب شناسی کاروانسرای ینگی امام،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت کاروانسرای ینگی امام

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن