دانلود پروژه مرمت

پاورپوینت مرمت خانه فیض مهدوی کرمانشاه (پروژه مرمت)

پاورپوینت مرمت خانه فیض مهدوی کرمانشاه (پروژه مرمت)

کد محصول :M7

خانه تاریخی فیض مهدوی، که در محله علافخانه، در بافت قدیم شهر کرمانشاه قرار دارد متعلق به خاندان فیض مهدوی در دوره قاجاریه از مراجع مذهبی شهر کرمانشاه میباشد. بنابراین در بخش پروژه مرمت سایت تاپ معمار ,پروژه مرمت خانه فیض مهدوی کرمانشاه ۱۰۵ اسلاید قابل ویرایش که پروژه مرمت ابنیه تاریخی کرمانشاه شامل میشود . جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میگردد. خانه فیض مهدوی مربوط به دوره قاجار است و در کرمانشاه خیابان مدرس، کوچه علافخانه واقع شده و این اثر در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۸۵ با شمارهٔ ثبت ۱۷۵۶۰ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. حاج آقا محمد مهدی فیض مهدوی، در هنگام قیام مشروطیت در شهر کرمانشاه از ارکان مهم آن نهضت به شمار می رفت . در کنار این بنا، مسجدی هم، به همین نام قرار داره که متأسفانه توسط یه عده افراد سود جو و نا آگاه تخریب شده است. خانه باستانی فیض مهدوی خانه تاریخی فیض مهدوی، از نظر معماری، پلانی متفاوت با سایر خانه های هم عصر خود دارد و در زمینی به مساحت بیش از ۹۰۰ متر مربع شامل طبقات زیر زمین ، همکف و اول میباشد. این بنا به صورت درون گرا، در زمینی با اختلاف سطح ساخته شده و همانند اکثر خانه های قاجار، دو طبقه و اتاق ها و ارسی های زیادی دارد. فضاهای خانه باستانی فیض مهدوی خانه تاریخی فیض مهدوی کرمانشاه از دو بخش بیرونی و اندرونی تقسیم شده است که به وسیله اختلاف سطحی ناشی از عوارض زمین قابل تشخیص است که نشانه استفاده هوشمندانه معمار این بنا از اختلاف سطح برای جدا کردن دو بخش بیرونی و اندرونی و ایجاد محرمیت است.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت مرمت خانه فیض مهدوی کرمانشاه (پروژه مرمت)
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:105
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 95000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت مرمت خانه فیض مهدوی کرمانشاه (پروژه مرمت) ،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی،طرح احیا خانه فیض مهدوی کرمانشاه ،آسیب شناسی خانه فیض مهدوی کرمانشاه ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت مدرسه سپهسالار

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن