دانلود پروژه مرمت

پاورپوینت مرمت عمارت نیرالملک تهران

پاورپوینت مرمت عمارت نیرالملک تهران

کد محصول :M11

عمارت نیرالملک (خانه پدری هدایت) واقع در خیابان شهید تقوی ( کوشک سابق ) شهر تهران، یکی از زیباترین یادگارهای تهران قاجاری است که به وسیله زنجیره ای از بناهای ارزشمند بافت پیرامون، به شهر متصل شده است. بنابراین در بخش پروژه مرمت ابنیه تاریخی سایت تاپ معمار , پروژه مرمت عمارت نیرالملک تهران ( خانه پدری صادق هدایت ) ۱۱۵ اسلاید قابل ویرایش شامل پلانهای معماری جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میگردد .

  خاندان هدایت از تبار رضا قلی خان هدایت می باشد، رضا قلی خان دارای شخصیتی ادیب و شاعر بود که در دوران سلطنت قاجاری به سمت خزانه داری و نیز ریاست دارالفنون منصوب شد. پدر بزرگ پدری هدایت، جعفر قلی خان هدایت ملقب به نیرالملک یکی از پسران رضا قلی خان بود . از سمت های نیرالملک می توان شرح زیر میتوان اشاره کرد : ریاست دارالفنون، وزارت علوم و هم چنین وزارت اوقاف در زمان ناصرالدین شاه اشاره نمود. حسین قلی مخبرالدوله، پدر بزرگ مادری هدایت و وزیر پست و تلگراف در زمان قاجار بود. ویژگیهای معماری عمارت نیرالملک تهران ساختمان کوشک، عمارتی دارای دو حیاط و سه ورودی می باشد؛ دو ورودی آن در بخش جنوبی که امروزه مسدود می باشند و یک ورودی در شرق حیاط میباشد که ورود به باغ را از حیاط بیمارستان امکان پذیر می کند.   ورودی اصلی بنا، که امروزه به دلایلی مسدود است، در ضلع جنوبی آن و در مجاورت خیابان کوشک قرار دارد. این ورودی به حیاط کوچکی حدود ۶۰ سانتی متر پایین تر از کف خیابان وارد می شود. بخش جنوبی این حیاط در ورودی است و خیابان و سه جبهه دیگر با ساختمان احاطه شده است. پروژه مرمت عمارت نیرالملک تهران نخست محدوده قرارگیری اثر و هم چنین ویژگی های عمارت مورد مطالعه قرار گرفته و در مرحله دوم آسیب های وارد بر بنا و بافت پیرامونی بررسی می گردد. سپس به مفهوم پایداری در حوزه مرمت بناها و بافت های تاریخی پرداخته میشود .

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت مرمت عمارت نیرالملک تهران
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:۱۱۵
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 89000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت مرمت عمارت نیرالملک تهران ( خانه پدری صادق هدایت )،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی،طرح احیا عمارت نیرالملک تهران ،آسیب شناسی عمارت نیرالملک تهران ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت عمارت نیرالملک تهران،مرمت عمارت نیرالملک تهران،پروژه مرمت عمارت نیرالملک تهران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن