دانلود پروژه مرمت

پاورپوینت احیا و مرمت خانه کرمانی مشهد (پروژه درس مرمت)

پاورپوینت احیا و مرمت خانه کرمانی مشهد (پروژه درس مرمت)

کد محصول :M8

خانه کرمانی در شهر مشهد، پایین خیابان (خیابان نواب صفوی )، کوچه نواب ۱۱ قرار گرفته است. در روبروی این خانه، کوچه عسکریه ( سرحوضو ) قرار دارد. منزل مسکونی کرمانی دارای قدمتی حدود ۱۰۰ سال یعنی اواخر دوره قاجار است. بنابراین در بخش پروژه مرمت سایت تاپ معمار پروژه مرمت و احیاء خانه کرمانی مشهد در قالب ۱۳۷ اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه تقدیم میکنیم . پیشینه خانه کرمانی خانه مسکونی کرمانی مربوط به دوره قاجار است و در مشهد، خیابان نواب صفوی، حاشیه نواب صفوی۱۱، پلاک ۱۳۲ واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۸۴ با شمارهٔ ثبت ۱۲۳۸۳ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این منزل مسکونی از ابتدا در مالکیت آقای کرمانی بوده است. آقای کرمانی صاحب حجره ای در بازار و به شغل تجارت فرش مشغول بوده است. این منزل هم اکنون در مالکیت نوادگان آقای کرمانی است و توسط وی به ۲ خانواده برای زندگی اجاره داده شده است. ویژگی های خانه کرمانی خانه کرمانی در زمینی با راستایی شمالی جنوبی و با تناسبات ۱ به ۲ واقع گردیده است. البته راستای دقیق قرارگیری زمین کمی از جهت شمال و جنوب عدول کرده است، اما این راستا را به عنوان راستای شمالی جنوبی تلقی می کنیم. فضاهای این خانه در دو سمت شمال و جنوب و بصورت مجزا طراحی شده است. نسبت فضای خالی یعنی حیاط این خانه به فضاهای مسقف آن تقریبا ۱ به ۳ است.  

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت احیا و مرمت خانه کرمانی مشهد (پروژه درس مرمت)
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:۱۳۷
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 58000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت احیا و مرمت خانه کرمانی مشهد (پروژه درس مرمت) ،پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی،طرح احیا خانه کرمانی مشهد ،آسیب شناسی خانه کرمانی مشهد ،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت،مرمت خانه کرمانی مشهد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن