دانلود پروژه مرمت

پاورپوینت مرمت و باززنده سازی کافه و هتل نادری (پروژه مرمت )

پاورپوینت مرمت و باززنده سازی کافه و هتل نادری (پروژه مرمت )

کد محصول :M5

کافه و هتل نادری نام یکی از کافه‌های قدیمی سنتی شهر تهران میباشد . کافه نادری در شرق پل حافظ در خیابان نادری واقع شده‌است و هتلی بر روی آن قرار دارد. کافه نادری، در دهه ۳۰ و ۴۰، پاتوق روشنفکرانی مثل صادق هدایت، جلال آل‌احمد، احمد فردید و سیمین دانشور، نیما یوشیج بوده است . بنابراین در بخش پروژه مرمت سایت تاپ معمار , پاورپوینت تحلیل و بررسی مرمت کافه و هتل نادری (پروژه مرمت ) را جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میکنیم . پیشینه کافه و هتل نادری تهران در سال ۱۳۰۶ مهاجر ارمنی با نام خاچیک مادیکیانس این کافه را بنا کرد. پس از موفقیت فراوان در راه‌اندازی کافه، مادیکیانس تا سال ۱۳۰۷، قنادی و هتل نادری را نیز در همان محل تاسیس می‌کند. کافه نادری سال‌ها پاتوق شاعران، نویسندگان و روشنفکران بوده است. کافه نادری، در دههٔ سی و چهل، پاتوق روشنفکرانی مثل صادق هدایت، جلال آل‌احمد، احمد فردید و سیمین دانشور، نیما یوشیج بوده و بخش زیادی از شهرت کنونی اش را از اعتبار این اشخاص وام گرفته است. با پیروزی انقلاب اسلامی، در جریان مصادره‌های ابتدای انقلاب، تمام این مجموعه مصادره و تحت مالکیت بنیاد شهید در می‌آید. بعد از چند سال بخشی از آن که شامل قنادی، کافه رستوران و هتل بود به بخش خصوصی فروخته می‌شود. ستاد اجرایی فرمان امام نیز بخشهای دیگر مصادره شده از جمله حیاط ۴ هزار متری را به مالکیت در آورده است. این ستاد تا به حال سه بار برای حیاط هتل نادری مزایده اعلام کرده ولی با توجه به حساسیت‌های ایجاد شده به تاریخی بودن مجموعه، فروش این حیاط با اعلام ستاد اجرایی فرمان امام فعلا منتفی شده است. کالبد شناسی بنای هتل نادری هماگونه که در خصوص ویژگی های معماری دوران پهلوی ذکر شد آجر از مصالح اصلی ساخت و ساز این دوره بوده است. در دوره نو شدن شیوه های ساخت و ساز و در هنگام باز سازی بخش آسیب دیده مجموعه نادری نیز از تیر آهن استفاده شده است . نمای اصلی این بنا در بخش قدیمی از آجر بوده و چند سال پیش به دستور میراث فرهنگی آجرها با سیمان سفید پوشانده شده اند؛ با این حال آجرهای نما قابل مشاهده هستند. در نمای بخش باز سازی شده از موزاییک در جا استفاده شده و در پله ها نیز از جنس سنگ و موزاییک هستند.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت مرمت و باززنده سازی کافه و هتل نادری (پروژه مرمت )
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:160
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت مرمت و باززنده سازی کافه و هتل نادری (پروژه مرمت )، پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی،طرح احیا کافه و هتل نادری،آسیب شناسی،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن