دانلود پروژه مرمت

پاورپوینت مرمت مدرسه مظفری اصفهان 

پاورپوینت مرمت مدرسه مظفری اصفهان 

کد محصول :M3

مدرسه مظفری اصفهان در مجاورت محور بازار، میدان عتیق و جبهه ی شرقی مسجد جامع واقع شده است مدرسه ی مظفری در امتداد شرقی این مسجد قرار دارد. این بنا به عنوان بخشی از مسجد جامع اصفهان در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۱۰ به شماره ۹۵ در فهرست آثار ملی قرار گرفت . بنابراین در بخش پروژه مرمت سایت معماری تاپ معمار , پروژه مرمت مدرسه مظفری در مسجد جامع اصفهان در قالب ۱۲۵ اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میگردد . مدرسه مظفری اصفهان به عنوان بخشی از مسجد جامع اصفهان در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۱۰ به شماره ۹۵ در فهرست آثار ملی قرار گرفت. بعد از آن در جلسه سی و ششم کمیته میراث جهانی (سن پترزبورگ، ۲۰۱۲) به عنوان چهاردهمین اثر ایران به شماره ۱۳۹۷ در فهرست میراث جهانی قرار گرفت . مطالعات معماری مدرسه مظفری عرض این بنای تاریخی حدود ۲۵ متر از غرب به شرق و طول آن تقریبا ۶۵ متر در راستای محور شمالی و جنوبی آن می باشد . محور طولی این بنا در راستای محور شمالی و جنوبی و منطبق بر رون راسته است . این محور از دهانه ی اولین رواق حیاط (ورودی های شرقی و غربی) دارای اختلاف حدود دو درجه ای می باشد.

سیر تحول معماری و تاریخی

این بنا در دوره آل مظفر بر روی ساختار های آل بویه خارج از دیوار قرن سوم ه.ق ساخته شده است. متاسفانه بدلیل مغفول شدن این بنا (احتمالا در دوران صفویه) از بخش های آل مظفر این بنا تنها شبستان جنوبی، ایوان جنوبی، بخشی از رواق غربی و بخش هایی در جبهه ی شمالی بنا باقیمانده است. در دوره ی صفویه-اشرف افغان شبستان شمالی به صورت کاملا قرینه ی شبستان جنوبی ساخته شد که براساس شواهد موجود در این بخش از بنا امتداد رواقهای شرقی و غربی تا سه دهانه دیگر در این فضا کاملا مشهود است. این شواهد و سایر شواهد موجود در این بخش نشان از وجود ساختاری متفاوت در دوران آل مظفر نسب به وضع موجود فعلی می دهد. فضاهای اطراف مدرسه مظفری مدرسه مظفری ایوان شرقی ( صفه شاگرد ) شبستان هجده ستون گنبد صفوی صفه حکیم شبستان جنوب ایوان شرقی قسمت غربی صفه حکیم ( نمایشگاه ) ورودی جنوبی مدرسه مظفری madraseh-mozaffari-memaridl.com_-300×267 پروژه مرمت مدرسه مظفری مسجد جامع اصفهان 125 اسلاید قابل ویرایش فهرست و عناوین اصلی پروژه مرمت مدرسه مظفری مسجد جامع اصفهان بعد از دانلود ارسال میشود . تکمیلی : پروژه مرمت پیش رو که هم اکنون با عنوان پروژه مرمت مدرسه مظفری مسجد جامع اصفهان در قالب ۱۲۵ اسلاید قابل ویرایش برای اولین بار در فروشگاه معماری سایت معماری دی ال جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میگردد . شما میتوانید با خرید و دانلود فوری این پروژه کامل برای انجام پروژه مرمت ابنیه تاریخی در اصفهان مورد بررسی و تحقیق قرار دهید .

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت مرمت مدرسه مظفری اصفهان
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:125
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 110000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت مرمت مدرسه مظفری اصفهان ، پاورپوینت مرمت،دانلود پروژه مرمت ،پروژه بازسازی،طرح احیا مدرسه مظفری اصفهان،آسیب شناسی،دانلود پاورپوینت مرمت،پروژه مرمت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن