رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 

کد محصول :T9

چکیده:

امروزه توجه صرف به جنبه کمي طراحي فضا و نگاه تک بعدي به آن، سبب کاهش کيفيت اغلب فضاهاي عمومي شده است. به طوري که برخي از فضاهاي عمومي از عدم سرزندگي و پويايي لازم رنج مي برند و فقط مورد استفاده افرادي خاص قرار مي گيرند. بر مبناي مطالعات روانشناسي محيط، عوامل محيط کالبدي مي تواند از طريق تأثير گذاشتن بر الگوهاي جاري رفتار، ابزاري مناسب را جهت ايجاد سرزندگي در فضا فراهم نمايد، لذا طراحان مي توانند با پيش بيني و طراحي فعاليت هاي مختلف و دخيل نمودن ملاحظات کالبدي خاص، زمينه ارتقاء کيفيت محيط و ايجاد سرزندگي در آن را فراهم نمايند. هدف از اين پژوهش بررسي نقش عوامل محيطي موثر بر سرزندگي در مجتمع هاي تجاري مي باشد. لازم به ذکر است که بر اساس مطالعات صورت گرفته در حوزه روانشناسي محيط، محيط سرزنده ، معادل محيط با کيفيت مي باشد، در نتيجه مدل تحليلي پژوهش با تکيه بر نظريات ارزشمند نظريه پردازان روانشناسي محيطي که در برگيرنده عوامل محيطي اثرگذار بر سرزندگي فضاهاي تجاري بر اين مبنا نگاشته شده است.

کلمات کلیدی:دانلود رساله مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی،دانلود مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات: 134
  • حجم فایل:25 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی , پروپوزال مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی ، طراحی مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی , برنامه فیزیکی مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی ,دانلود مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی،دانلود مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی ، رساله مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی، مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی ، رساله مرکز خريد با رويکرد پايداری اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن