رساله کارشناسی ارشد معماری

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی در آمستردام

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی در آمستردام

کد محصول :T83

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی

طراحی خوابگاه دانشجویی یکی دیگر از مقوله های اصلی در طراحی این نوع اماکن میباشد که توسط استاید محترم رشته معماری درخواست میشود . دانشجویان معماری برای طراحی خوابگاه دانشجویی نیاز به ضوابط و استانداردهای معماری در این زمینه و همچنین مطالعات کامل در مورد همین موضوع را دارند بنابراین تیم تخصصی سایت تاپ معمار در این مقاله قصد دارد برای همراهان عزیز مطالعات طراحی خوابگاه دانشجویی را در قالب فایل پاورپوینت ۲۴۰ اسلاید قابل ویرایش میباشد تقدیم حضورتان کند . این رساله میتواند کمک خوبی در زمینه طراحی پروژه خوابگاه دانشجویی تاثیر به سزایی داشته باشد .

طراحی خوابگاه دانشجویی

از آنجا که دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهها یکی از منابع مهم در تولید و انتشار هنجارها محسوب می شود، الگوهای عمل ، احساس و اندیشه ای که توسط آنها اشاعه می شود با سرعت بیشتری توسط همگان پذیرفته می شود. شناخت نیازها و خصوصیات روانی؛ ارزشهاو هنجارهای حاکم بر رفتار آنان می تواند محققان و عالمان اجتماعی را در پیش بینی برخی از واقعیات اجتماعی بیرون و درون دانشگاه یاری کند.

خوابگاه دانشجویی به عنوان محلی که حداقل نیمی از زندگی دوران تحصیل دانشجویان درآن می گذرد یکی از کانون جامعه پذیری دانشجویان محسوب می شود. از آنجا که داوطلبین ورود به دانشگاه معمولا تجربه زندگی در چنین مراکز را داشته اند لذا از قواعد عمل گروههای موجود در این مراکز اطلاع ندارند ولی به مرور زمان از گروههای مزبور یاد می گیرند چگونه باید عمل کنند. وجود امکان برخوردهای اجتماعی مختلف درخوابگاه میان دانشجویان و تعامل دراین محیط آن در طراحی این مکان از ضروریات است.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت خوابگاه دانشجویی در آمستردام
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:82
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی در آمستردام ، طراحی خوابگاه دانشجویی , برنامه فیزیکی خوابگاه دانشجویی , دانلود طراحی خوابگاه دانشجویی ، رساله پایان نامه خوابگاه دانشجویی، رساله طراحی خوابگاه دانشجویی، مطالعات طراحی خوابگاه دانشجویی ، پروژه خوابگاه دانشجویی ، ریزفضاهای خوابگاه دانشجویی ، رساله خوابگاه دانشجویی ، پروژه خوابگاه دانشجویی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن