رساله طراحی دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
رساله طراحی دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
کد محصول :T3
چکیده:
مبحث اموزش معماری در طی سالهای اخیر،از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است.دامنه ای از این مباحث هم کمابیش،به موضوع نقش قرارگاه اموزشی، یا به تعبیر برخی معماران صاحب نظر ، « مکان اموزش» اختصاص یافته اما در این میان اهمیت وجود فضاهای جمعی غیر رسمی در محیط های اموزش معماری کم تر مورد توجه و بحث و بررسی قرار گرفته است.در اثبات این فرض که ، چنین فضایی می تواند نقش موثری در تعاملات اجتماعی و رفتارهای تعاملی افراد داشته باشد، به پژوهش در این باب می پردازیم که به دو دلیل عمده ، حائز اهمیت به نظر می رسد،نخست، اهمیت وجود این فضاها در ایجاد حس تعلق خاطر دانشجو به محل تحصیلش، و سپس لزوم وجود این فضاهای جمعی غیر رسمی در مدارس معماری، به عنوان بستر تقویت کننده ای برای بسیاری از فعالیت ها و رفتارهای دانشجویان – از طریق تاثیر کالبد بر رفتار مخاطبان- که به طور مستقیم و غیر مستقیم در بسیاری اموزش های غیر رسمی دانشجویان موثر است.لذا، شناخت وجوه و حدود و دریافت ابعاد و ویژگی های چنین فضاهایی و نحوه ی تاثیر گذاری ان بر بروز تعاملات اجتماعی دانشجویان موضوع این پژوهش قرار گرفته است.هدف از این تحقیق،آموزش مؤلفههای معماری ایرانی-اسلامی با استفاده از مولفههای محیطی منطبق بر بستر فرهنگی و بومی و همچنین ارائه الگویی کارآمد جهت طراحی دانشکده هنر و معماری با تاکید بر الگوی محیطهای آموزشدهنده با فرض اینکه حس تعلق به مکان موجب افزایش تاثیر آموزشی دانشکدههای هنر و معماری و تاثیرپذیری دانشجویان از الگوهای محیطی آن میگردد، می باشد که این امربا استفاده از ارزیابی نحوه تاثیر گذاری کالبد فضاهای دارای چنین کیفیتی در، ارتقاء تعاملات اجتماعی، در نمونه های موجود صورت گرفته است.حال این سوال پیش می آید که حس تعلق به مکان چیست و مولفه های موثر جهت ارتقاء حس تعلق خاطر نسبت به فضای اموزشی چه هستند؟ همچنین جایگاه حس تعلق به مکان در فرایند امئزش معماری چیست و چه تاثیری را بر اموزه های معماری دانشجویان دارد؟ روش تحقیق رساله پیش رو برآیندی از روشهای تاریخی-تفسیری و تحلیلی-توصیفی میباشد. که در آن از روشهای کتابخانهای و میدانی جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است. نتایج حاصله از احکام بدست امده, مبنایی برای طراحی فضاهای غیر رسمی در دانشکده معماری با هدف ارتقاء حس تعلق به مکان قرار گرفته است.
کلمات کلیدی:دانلود رساله دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان،دانلود رساله دانشکده معماری
————————————————————————————————————————————————————————————————————
مشخصات محصول:
- نام محصول: رساله طراحی دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
- فرمت فایل:wordواتوکد
- تعداد صفحات: 151
- حجم فایل:۱۵ مگابایت
- توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده، برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
نحوه خرید :
۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴- نمایش لینک دانلود فایل و ارسال یک نسخه به ایمیل شما
دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.
رساله دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان , پروپوزال دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان ، طراحی دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان , برنامه فیزیکی دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان ,دانلود دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان ،دانلود طراحی دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان ، رساله دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان ، مجموعه دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان ، رساله دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان ، طراحی دانشکده معماری با رویکرد ارتقاء حس تعلق به مکان