رساله کارشناسی ارشد معماری

مطالعات پایان نامه مجتمع مسکونی منطقه خاوران تبریز

مطالعات پایان نامه مجتمع مسکونی منطقه خاوران تبریز

کد محصول :T166

مطالعات مجتمع مسکونی منطقه خاوران تبریز

بخش مسکن را می توان یکی از بخش های توسعه در یک جامعه دانست. از یک سو اهمیت اقتصادی و اجتماعی مسکن، و از سوی دیگر بحث اشتغالزایی و ارتباط آن با بسیاری از بخش های دیگر، آن را در کانون توجهات عمومی و ابزاری مناسب در جهت تحقق سیاست های اقتصادی قرار داده است .

از سویی دیگر بخاطر اهمیت وسئله و ارزش نهاد خانواده در اجتماع بایستی دقت لازم در فرآیند طراحی آن بکار گرفته شود، تا ضمن اینکه نیاز وسیع جامعه قشر جوان فراهم شود، به مسکن به عنوان عاملی تاثیر گذار در رفتارهای اجتماعی و اخلاقی و نیز تاثیر گذار در روابط خانوادگی نگریسته شود.

طرح مسئله

توسعه پایدار:

 

توسعه پایدار در حیطه ی معماری، به سه موضوع پایه ای اقتصاد (کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در آن) محیط زیست (کاهش آلودگی محیط زیست، طراحی بر اساس چرخه ی سوخت) و جنبه ی اجتماعی (فرهنگ و جنبه ی انسانی، طراحی انسانی) می نگرد (احمدی، ۱۳۸۹- خلیجی،۱۳۸۹ :۹۷) اهمیت پایداری اجتماعی و فرهنگی طبق نمودار (Colantinio-2009) از دهه هشتاد به این طرف افزایش یافته است، طوری که شرایط ناپایدار اجتماعی در نهایت منجر به ناپایداری محیطی و اقتصادی می شود.

فهرست منابع:

رئیس، ایمان، عباسزادگان،مصطفی و حبیبی، ابوالفضل (۱۳۸۶) پایداری اجتماعی در مسکن، مجله آبادی، شماره ۵۵، وزارت مسکن و شهرسازی.

احمدی،فرهاد، مقاله معماری پایدار، مجله آبادی، شماره ۵ سری جدید، تهران، وزارت مسکن و شهرسازی.

خلیجی،کیوان و صفدری ، داود، (۱۳۸۹) شاخص های باهمستانهای پایدار و استفاده از آن در فرآیند توسعه شهری، مجله آبادی، شماره ۶۶، تهران،وزارت مسکن و شهرسازی.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:مطالعات پایان نامه مجتمع مسکونی منطقه خاوران تبریز
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:267
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 30000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

مطالعات پایان نامه مجتمع مسکونی منطقه خاوران تبریز ، پروژه مجتمع مسکونی ، رساله طراحی مجتمع مسکونی ، پروژه طراحی مجتمع مسکونی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن