رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله کامل دانشکده هنر و معماری با رویکرد معماری سبز

رساله کامل دانشکده هنر و معماری با رویکرد معماری سبز

کد محصول :T148

مطالعات دانشکده هنر و معماری | ۱۳۵ صفحه | Word

در این تحقیق بر آنیم که با بررسی فضاهای تشکیل دهنده یک دانشکده معماری، آموزش معماری، دانشجوی معماری و ارتباط آنها با فضا و پیرامون خود به ضوابط و معیارهایی دست پیدا کنیم که طراح را دریافتن راه حل نهایی یاری رساند. نظر به اینکه اکثر پژوهش های موجود درباره کیفیت فضاهای آموزشی در برخی زمینه های خاص مانند دانشکده ها و یا دانشکده معماری بسیار ناچیز و کمرنگ می باشد، اجرای این پژوهش ضروری به نظر می‌رسد. یافته های این تحقیق و پژوهش می‌تواند ما را در ایجاد فضای انسان ساخته بهینه تر، دانشکده های کاراتر و نیز به بیان نظریه های جدیدتر یاری دهد.

رساله طراحی دانشکده معماری

معمار و هنر معماری یک هنر اجتماعی است.معماران گاه بناهایی را با ایدهای شخصیطراحی می کنند و حتی می سازند.ولی بیشتر ساختمان ها با توجه به نیازهای اجتماعی طراحی می شوند.معمولا از معماران انتظار می رود که یک ساختمان مشخص در یک مکان مشخص طراحی کنند.در روند ساخت یک ساختمان افراد زیادی درگیر می شوند به مقدار زیادی سرمایه و منابع و به تخصص های دیگری به جز معمار نیاز است.در طراحی یک ساختمان معمار تصمیم گیرنده نهایی است ولی خواست جامعه قوانین و در خواست های کارفرما بر تصمیم های او اثر می گذارد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله کامل دانشکده هنر و معماری با رویکرد معماری سبز
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:135
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 60000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

رساله کامل دانشکده هنر و معماری با رویکرد معماری سبز ، پروژه طراحی دانشکده هنر و معماری ، ریزفضاهای طراحی دانشکده هنر و معماری ، رساله طراحی دانشکده هنر و معماری ، پروژه طراحی دانشکده هنر و معماری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن