رساله کارشناسی ارشد معماری

پروژه کامل طراحی درمانگاه | دی کلینیک

پروژه کامل طراحی درمانگاه | دی کلینیک

کد محصول :T136

پایان نامه کامل طراحی درمانگاه ( دی کلنیک )

در خدمت همراه هان همیشگی سایت تاپ معمار هستیم با پروژه طراحی حرفه ای درمانگاه ( دی کلینیک ) که شامل : تمام نقشه های معماری , فایل سه بعدی , تصاویر رندر شده از محیط بیرونی و داخلی پروژه دی کلینیک و مطالعات کامل درمانگاه ( دی کلینیک )

پروژه معماری درمانگاه

با توجه به گسترش روزافزون منطقه کیار و نبود چنین مرکزی در سطح منطقه و همچنین ایجاد یک بستر مناسب جهت رفع نیاز درمانی ساکنین منطقه میباشد لذا برحسب کمبود امکانات درمانی توسعه یافته نسبت به مراکز درمانی کوچک روستایی ، نیاز براین دیده شد که برای درمان ساکنین این منطقه بر اساس نیاز های درمانی مختلف مثل اورژانس ،درمانگاه،رادیولوژی،آزمایشگاه ،وبخش بستری تصادفات فوری اورژانس و… طراحی شده است.

پروژه طراحی درمانگاه ( دی کلینیک )

لذا با توجه به اینکه طراحی چنین مرکزی برای ارتقا وضعیت بهداشتی ودرمانی مردم توصیه میشود .لازم به ذکر است این مرکز برای عموم مردم طراحی شده است وپاسخگو کلیه نیاز های درمانی اعم ازکودک،میانسال وبزرگسال وبستری آنها میباشد.

بامطالعه تاریخ جوامع مختلف مشاهده می کنیم که انسانها در دوران های مختلف همواره متوجه ساخت بناهایی به منظور مداوای بیماران بوده اند و از سالها قبل در شهرها و مراکز جمعیتی ساختمانهایی باعنوان درمانگاه احداث می شده است .

پروژه کامل طراحی دی کلینیک به همراه تمام مدارک

امروزه با پیشرفت علم پزشکی نیاز به فضاهای درمانی به مراتب بیشتر شده و در همه شهرها ساختمانهایی تحت عنوان بیمارستان ساخته می شوند که به فعالیتهای پزشکی می پردازند. فضاهای درمانی  نیز باید بتوانند جوابگوی نیازهای مردم باشند و به این دلیل باید مطالعات آماری صورت گرفته و سرانه نیاز به تخت بیمارستانی در شهر ها و جوامع انسانی مشخص شود که البته چنین مطالعاتی انجام پذیرفته است.

نقشه های معماری دی کلینیک

علیرغم این مسئله پیشرفت تکنولوژی پزشکی مسبب آن است که فضاهای بیمارستانی باید خود را با این پیشرفتها هماهنگ کنند بنابراین هر زمانی که تصمیمی برای طراحی وساخت یک دی کلینیک اتخاذ میشود ومیبایستی که مطالعاتی راجع به نیازمندی های فضایی آن دی کلینیک انجام گیرد.

 

پلان های ترسیم شده

پلان معماری طبقه همکف

 

پلان معماری طبقه اول

 

سایت پلان

 

تحلیل سایت درمانگاه

 

نماها در تمام جهات

 

برشهای A_A و B_B

 

طرح نهایی پروژه درمانگاه

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل طراحی درمانگاه | دی کلینیک
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:303
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 80000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه کامل طراحی درمانگاه | دی کلینیک ، پروژه طراحی درمانگاه ، ریزفضاهای طراحی درمانگاه ، رساله طراحی درمانگاه ، پروژه طراحی درمانگاه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن