رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله کمپ کوهستانی یاسوج

رساله کمپ کوهستانی یاسوج

کد محصول :T133

رساله کامل کمپ کوهستانی | ۱۵۲ صفحه

از دیر باز مناطق بکر و خوش ابو هوا مورد توجه همگان بوده است آب و هوای تازه گونه های جانوری و گیاهی انها به سمت این مکانها می کشاند اما به دلیل بیشرفت بشر باید در این مناطق بیشرفت هم دیده شود به همین دلیل بران شدیم تا با طراحی کمپ کوهستانی در این منطقه باعث به وجود امدن یک سکونت گاه موقت با امکانات امروزی برای تمام مردمی باشد که به منطقه سفر می کنند و باعث جزب توریست و پیشرفت روز افزون آن منطقه می شود.

در ادامه ما آرشیو کامل از پایان نامه ها و مطالعات معماری را برای همراهان و سروران عزیز سایت تاپ معمار آماده و جمع بندی کرده ایم که به راحتی میتوانید دسترسی کامل به این آرشیو داشته باشید .

پایان نامه کمپ کوهستانی

موضوع طرح نهایی مقطع کارشناسی کمپ کوهستانی دنا در منطقه کوه گل سی سخت در پایین دست چشمه میشی طراحی شد. این موضوع به دلیل کمبود های موجود در منطقه مورد برسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدم برای رفع نیازهای این منطقه این ایده را به طراحی برسانم.

پروژه کامل کمپ کوهستانی

طراحی یک کمپ کوهستانی با موضوعیت اقامتگاه و تفریحگاه برای جذب گردشگران وشناساندن این منطقه طبیعی به دیگران و ایجاد یک مجموعه حفاظتی ،امنیتی برای بیشتر در امان نگاه داشتن گونه های جانوری ( به دلیل شکار غیره مجاز) و همچنین گیاهان و جنگل های آن منطقه که گرفتار آتش سوزی میشود در دل همین کمپ کوهستانی میباشم.

مطالعات کمپ کوهستانی یاسوج

سایت طراحی در فاصله ۵ کیلومتی شهر سی سخت در دامنه کوه دنا و مسیر حرکت آب  چشمه میشی قرار دارد. زمینی با مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع برای طراحی انتخاب شد. اقلیم آن منطقه دارای هوای سر وهمچنین دارای پوشش گیاهی فراوان وگونه های جانوری میباشد. سایت مورد نظر به دلیل قرار گیری در دامنه کوه دنا داری توپوگرافی خاص میباشد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله کمپ کوهستانی یاسوج
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:152
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

رساله کمپ کوهستانی یاسوج ، پروژه طراحی کمپ کوهستانی ، ریزفضاهای طراحی کمپ کوهستانی ، رساله طراحی کمپ کوهستانی ، پروژه طراحی کمپ کوهستانی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن