رساله کارشناسی ارشد معماری

پروژه کامل سینما مالتی پلکس به همراه تمامی مدارک

پروژه کامل سینما مالتی پلکس به همراه تمامی مدارک

کد محصول :T131

پروژه سینما مالتی پلکس ( رندر – پوستر – اتوکد – رساله )

پروژه سینما مالتی پلکس دارای رساله ای کامل و با منابع بوده و برای ارائه ای کم نقص ۴ عدد پوستر زیبا نیز به همراه دارد .همچنین دارای نقشه های اتوکدی بسیار کامل و بدور از بیهودگی طراحی شده اند . این پروژه شامل رندرهای سه بعدی طرح همراه پوسترها ارائه شده اند.

رساله سینما مالتی پلکس

به علت کمبود فضاهای فرهنگی – سینمائی در کشور موضوع مالتی پلکس را انتخاب کرده ایم مالتی یعنی چند تایی ، چند جانبه و پلکس در مفهومی که ما به کار می بریم عبارست از یک مجموعه سینمائی که دارای چند سالن نمایش می باشد . هر مالتی پلکس شامل حدود ۳ الی ۱۰ سالن سینماست که به هر حال یکی از این سالنها فیلمی دارند که مطابق سلیقه شما می باشد .

در بخش رساله و پایان نامه معماری برای راحتی شما عزیزان پروژه کامل مجتمع سینمایی کرج + تریدی + رساله + اتوکد +سایت را آماده کرده ایم .

پروژه معماری سینما مالتی پلکس

در مالتی پلکس ها یکی دو سالن با گنجایش ۳۰۰ نفر وجود دارند که سالنهای اصلی مجموعه هستند و بقیه سالن ها دارای ظرفیت کمی هستند تا مثلاً به سالن هایی می رسیم که در حدود ۱۰۰ نفر ویا کمتر از ان گنجایش دارند. فیلمها ابتدا در سالن اصلی مجموعه به نمایش در می آیند این سالنهای اصلی معمولاً در بهترین نقطه مجموعه هستند و امکان ورود و خروج جمعیت زیادی را دارند و کاملاً در معرض دید تماشاگران قرار دارند فیلم ها به طور متوسط حدود یک هفته در سالنهای بزرگ دوام می آورند و بعداً به سالنهای با ظرفیت کمتر منتقل می شوند هر چه تعداد تماشاگران کمتر بشوند فیلم ها به سالنهای کوچکتر منتقل می شوند

پلان معماری سینما مالتی

این عامل باعث می شود که شما در هر سالنی که فیلم را می بینید جمعی را می بینید که با شما فیلم را تماشا می کند و احساس می کنید که از فیلم استقبال شده است و تماشاگران زیادی دارند. بر عکس سالنهای سینما که گاهی با ۲۰ نفر فیلم را نمایش می دهند که این امر نه تنها اقتصادی نیست بلکه باعث عدم ارتباط صحیح تماشاگران با فیلم نیز می شود . علاوه بر سالنهای نمایش فیلم وجود بخشهای دیگری نیز در مالتی پلکس ها ضرورت دارد که آتلیه نمایش تابلوها وپوسترهای سینمائی ، کتابخانه ، کافی شاپ ، رستوران و قسمت های اداری از ان جمله اند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل سینما مالتی پلکس به همراه تمامی مدارک
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:280
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 80000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه کامل سینما مالتی پلکس به همراه تمامی مدارک ، پروژه طراحی سینما مالتی پلکس ، ریزفضاهای طراحی سینما مالتی پلکس ، رساله طراحی سینما مالتی پلکس ، پروژه طراحی سینما مالتی پلکس

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن