رساله کارشناسی ارشد معماری

مطالعات معماری پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵

مطالعات معماری پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵

کد محصول :T135

رساله کامل پاویون ایران | ۳۰۳ صفحه

پاویون ایران با شعار سفره جهانی، فرهنگ ایرانی در قسمت جنوب شرقی سایت اکسپو و در فضایی به مساحت تقریبی ۲۰۰۰ متر مربع، روبروی پاویون کشورهای سوئیس، آمریکا و آلمان و در مجاورت پاویون کشور شیلی قرار گرفته و در هر دو طبقه مجزا، شامل سرزمین پاویون و طبقه همکف، طراحی و ساخته شده است.

در فضای سرزمینی پاویون ایران که با گونه های متنوع گیاهی و نورپردازی، تزئین شده، اقلام نمایشی از جمله چهار سردیس از آثار حجمی هنر مدرن و معاصر از مشاهیر ایران، محصولات کشاورزی و صنایع دستی، ماکت های نوین محیط زیست، محصولات نانو و داروهای نوترکیب ارائه شده است. در انتهای فضای نمایشی نیز، بخش محل برگزاری رویدادهای زنده، از جمله اجرای موسیقی سنتی نواحی کشورمان قرار دارد.

پروژه کامل پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵

طبقه همکف پاویون ایران، شامل بخش تجاری و رستوران است که در بخش تجاری، محصولات خوراکی، صنایع دستی، محصولات ارگانیک و اقلام صادراتی و در بخش رستوران، انواع غذاهای سنتی ایرانی، نوشیدنی ها و میان وعده ها برای بازدیدکنندگان ارائه می شود. همچنین در دیواره سالن پاویون ایران، با استفاده از ال. ای. دی ۱۶۵ متری سراسری و حقیقت مجازی، فیلم هایی برای نظاره بازدیدکنندگان ارائه شد که جلوه های جذابی به این پاویون بخشیده است.

پایان نامه پاویون ایران

شعار اکسپوی ۲۰۱۵، یعنی «تغذیه زمین/ انرژی برای حیات»، موجب شده تمرکز اصلی طراحی غرفه ایران بر روی طبیعت و تنوع اقلیمی، سفره ایرانی و غذای متنوع و رنگارنگ، با بهره گیری از قدمت فرهنگی و با اشاره به اقوام ایرانی باشد. طرح پاویون ایران، یک سفره ایرانی است که از باغ کشاورزی آغاز می شود و از تنوع ۷ اقلیم می گذرد.

پروژه معماری پاویون

در پروژه پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵ ، موضوع چند وجهی اکسپو ۲۰۱۵ میلان از نگاه های مختلفی بررسی شده است که هر کدام به نوعی در شکل دهی به مبانی فکری و سیمای کالبدی آن نقش تعیین کننده ای داشته اند. از دید این مشاور بحث تغذیه زمین به عنوان مادر طبیعت و دلجویی از او پس از سالیان متمادی خدمت گذاریش به آدمیان و از سوی دیگر تغذیه ابنای بشر.

طبق باور ایرانیان گوهر زمین و ذات هستی از چهار آخشیج (عناصر اربعه) تشکیل شده است، که ایجاد اغتشاش در هر یک موجب خشم طبیعت و بروز بالایای طبیعی می شود، بنابراین در مبانی فکری طرح حاضر برای تغذیه زمین، فراهم آوردن بستر حضور مناسب این چهار عنصر و ائتلافشان با یکدیگر در ساختمان، اندیشیده شده است. در انتها پس از اتحاد آن ها رویش و جوانه زدن از زمین اتفاق می افتد که اولین حلقه زنجیره غذایی بشر را شکل می دهد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات معماری پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:303
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 60000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

مطالعات معماری پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵ ، پروژه طراحی پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵ ، ریزفضاهای طراحی پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵ ، رساله طراحی پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵ ، پروژه طراحی پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن