رساله کارشناسی ارشد معماری

پروژه کامل سلامتکده کودکان با رویکرد معماری بین الملل

پروژه کامل سلامتکده کودکان با رویکرد معماری بین الملل

کد محصول :T113

پروژه معماری سلامتکده کودکان ( رساله + اتوکد + فایل سه بعدی + PSD )

این پروژه کامل دارای پلانهای معماری بسیار کامل , رساله سلامتکده کودکان که به صورت تحقیقاتی و کامل میباشد . پوستر لایه باز psd , فایل سه بعدی  مکس برای تهیه رندرهایی با سلیقه شخصی + رندرهای آماده می باشد. در ضمن برش لیزری طرح نیز برای شما عزیزان به منظور ساختن ماکت زیبا آماده شده است.

پایان نامه کامل سلامتکده کودکان با رویکرد بین الملل

سلامتی جسمی و روحی به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای حرکت به سوی پیشرفت و آینده ای بهتر ناشی از پیشینه ای همراه با توجه و رسیدگی جسمی و روحی است . کودکی مرحله ای مهم و تاثیرگذار برشخصیت انسان ، به عنوان زیر ساخت رفتاری و فیزیکی انسان می باشد که عدم توجه و رسیدگی به مشکلات هرچند کوچک این دوره زمانی موجب بروز ناهنجاری های اساسی در سایر ادوار زندگی انسان می گردد .

مطالعات سلامتکده کودکان

بیماری که در یکی از بخش های بیمارستانی بستری می شود از اضطراب و تشویش خاصی رنج می برد این اضطراب به دلیل عدم حس شناخت نسبت به بیمارستان است . این وضعیت بیمار را نسبت به محیط بسیار حساس می سازد . بنابراین منطقی است که محیط را عامل کمک کننده ای در احساس بهتر شدن و بهبودی کامل آنها بدانیم . باید در نظر داشت که انسان موجودی دوگانه نیست که در او روان و تن لزوما جدا از هم باشند ، بلکه موجودی جسمانی و زنده و فعال در جهان است .

پروژه طراحی سلامتکده کودکان

مکان فضایی است با جهت مندی معنادار و تراکمی ناهمگون که در تناسب با ذهن و کالبد زاده می شود و این در حقیقت همان وحدت و یگانگی روان و تن است .بی توجه ای به وابستگی روح و جسم موجب بروز اختلالات جدیدی در سیستم ایمنی بدن گردیده است .

در این میان کودک با حساسیت های فیزیکی و روحی بسیار ، بیشتر از همیشه در معرض خطر قرار گرفته و لطافت و شکنندگی او در پیچیدگی و ضخامت حجم ها و بی توجهی ها از بین رفته است از این جهت معماری به عنوان رشته ای که کیفیت فضایی و محیط را تعریف می کند قادر است به هردو این نیازها ( تن و روان ) پاسخ دهد . بنابراین با خلق فضای مناسب علاوه بر تسریع امر درمان سعی می شود تا کودکی بیمار به وادی فراموشی سپرده نشود و کودک در دوره درمان به عنوان یک کودک بیمار لحاظ گردد نه فقط یک بیمار.

تکمیلی :

پروژه پیش رو که هم اکنون با عنوان پروژه کامل سلامتکده کودکان با رویکرد معماری بین الملل یا پروژه معماری مرکز سرطان شناسی خون با رویکرد معماری بین الملل که برای اولین بار در فروشگاه معماری سایت تاپ معمار به همراه مدارک پوستر لایه باز psd , فایل سه بعدی  مکس, ۵ عدد رندر با کیفیت عالی , فایل اتوکدی و رساله طراحی معماری سلامتکده کودکان جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میگردد . شما میتوانید با خرید و دانلود این پروژه کامل را به جمع آرشیو پروژه معماری خود بیفزایید .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل سلامتکده کودکان با رویکرد معماری بین الملل
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه کامل سلامتکده کودکان با رویکرد معماری بین الملل ، رساله پایان نامه سلامتکده کودکان ، رساله طراحی سلامتکده کودکان ، مطالعات طراحی سلامتکده کودکان ، پروژه سلامتکده کودکان ، ریزفضاهای سلامتکده کودکان ، رساله سلامتکده کودکان ، پروژه سلامتکده کودکان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن