رساله کارشناسی ارشد معماری

پروژه کامل طراحی مجتمع تجاری به همراه تمامی مدارک

پروژه کامل طراحی مجتمع تجاری به همراه تمامی مدارک

کد محصول :T99

پروژه مجتمع تجاری ( پوستر – رساله – رندر – فایل تری دی مکس – پلان های معماری و کف سازی )

در بخش پایان نامه معماری و همچنین پروژه معماری در خدمت همراهان عزیز هستیم با پروژه کامل مجتمع تجاری که شامل تصاویر رندر شده از محیط سه بعدی پروژه تجاری , فایل سه بعدی ( ۳D MAX ) فایل پوستر لایه باز (  PSD ) رساله کامل مجتمع تجاری و نقشه های اتوکدی مجتمع تجاری میباشد . هر چند که در سایت تاپ معمار پروژه متفاوت در زمینه مجتمع تجاری ارائه کرده ایم ولی در کل این پروژه یک پروژه کامل و منحصر بفرد میباشد که توسط تیم طراحی تاپ معمار ارائه شده است . پس با ما همراه شوید .

موارد ترسیمی در اتوکد

پلان های معماری

 

برشهای A_A

 

برشهای B_B

 

نماها در جهات مختلف

 

پلان های کف سازی

 

پایان نامه مجتمع تجاری به همراه تمام مدارک

مجتمع تجاری به مفهوم کلی به محلی سر پوشیده اطلاق داده میشود که تعدادی زیادی فروشگاه را شامل گردیده که این فروشگاه ها می توانند از یک یا چند صنف مختلف تشکیل شده اند. این محل کانون داد وستد بوده و ارتباط مستقیمی بین عرضه و تقاضا برقرار می نمایند.

امروزه مراکز تجاری ساختمان های نوینی هستند که به رفع نیاز خریداران و بهبود اقتصادی ،اجتماعی مهندسی مالی حقوقی انسانی فرهنگی گرافیکی و … حائز اهمیت می باشد. توجه همه جانبه به این امور باعث می گردد تا مراکز تجاری پس از ساخت از عملکرد مناسبی برخوردار بوده و بهره بیشتری نصیب استفاده کنندگان از آن ها گردد. زیرا اینگونه مورد استقبال بیشتر خریداران و مراجعه کننده گان خواهد بود.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل طراحی مجتمع تجاری به همراه تمامی مدارک
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 150000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه کامل طراحی مجتمع تجاری به همراه تمامی مدارک , برنامه فیزیکی مجتمع تجاری , دانلود طراحی مجتمع تجاری ، رساله پایان نامه مجتمع تجاری ، رساله طراحی مجتمع تجاری ، مطالعات طراحی مجتمع تجاری ، پروژه مجتمع تجاری ، ریزفضاهای مجتمع تجاری ، رساله مجتمع تجاری ، پروژه مجتمع تجاری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن