رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله معماری طراحی کارخانه تولید مواد غذایی

رساله معماری طراحی کارخانه تولید مواد غذایی

کد محصول :T45

اهمیت و نقش غذا و مواد غذایی در زندگی انسان  امری انکار ناپذیر است .  با توجه به این مطلب ، طراحی مکانها و فضاهای صنعتی از اهمیتی فوق العاده برخوردار است . چرا که امر تولید و بسته بندی و انبار و حمل و نقل  با توجه به این مکانها و در دل این فضاهای صنعتی صورت میگیرد . بنابراین در بخش رساله و پایان نامه معماری سایت تاپ معمار , رساله معماری طراحی کارخانه تولید مواد غذایی در قالب فایل ورد ۲۸۵ صفحه قابل ویرایش جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میشود .

طراحی کارخانه تولید مواد غذایی

اهمیت و نقش غذا و مواد غذایی در زندگی انسان  امری انکار ناپذیر است .  با توجه به این مطلب ، طراحی مکانها و فضاهای صنعتی از اهمیتی فوق العاده برخوردار است . چرا که امر تولید و بسته بندی و انبار و حمل و نقل  با توجه به این مکانها و در دل این فضاهای صنعتی صورت میگیرد .

چرا فضاهای صنعتی و نه مکان صنعتی ؟ زیرا فضا دارای وجوهی است که در ظرف و کالبد مکان جاری گشته و یک حس مطلوب هدفمند را به انسان منتقل منتقل می کنو ولی الزاما مکان این حس مطلوب هدفمند را انتقال نمی دهد .زیرا فضاها آگاهانه خلق و ایجاد می شوند ولی الزاما این اتفاق در مورد مکانها نمی افتد . با این مقدمه آشنایی معماران با فضاهای صنعتی لازم و ضروری است زیرا اساسا وظیفه معمار خلق و ایجاد فضا می باشد.

نقش تاسیسات در کارخانه تولید مواد غذایی

سالن یا سالن های تاسیسات ( محل نصب دیگ های بخار , پمپ ها , فیلتر های اب , منابع گاز , کا رگاه های مختلف و غیره ) باید از ساختمان اصلی کارخانه جدا , ولی نزدیک به ان باشد تا اتلا ف انرﮋی به حدا قل برسد. درنصب لوله های ارتباطی بین واحد تاسیسا ت و کارخانه , ارتفاع باید طوری در نظر گرفت که کامیون های حمل ونقل بتوانند بدون اشکال از زیر انها عبور کنند . همچنین کلیه لوله هاباید متنا سب شرایط جوی محل , عایق پیچی شوند.

ابعاد و ارتفاع سقف در کارخانه

بلندی سقف باید به اندازه ای باشد که کلیه وسایل نقاله از قبیل تسمه نقاله , انتقال بسته های خالی از خارج و نیز بارگیری فراورده های تولید شده از داخل انبار ها به بیرون به راحتی انجام شود. ارتفاع ۸_۷ متر برای بسیاری از کارخانه های مواد غذایی , ارتفاع خوبی به شمار می رود , زیرا هنگام کار , هوای گرم وبخار اب و مواد تبخیر شده دیگر بالا رفته و هوای زیرین که کارگران در ان کار می کنند , نسبتا تمیز باقی می ماند.

 

فصل اول :

 

معرفی استان قم

فصل دوم :

 

مطالعات جفرافیایی و اقلیمی استان قم

فصل سوم :

 

اصول و مبانی نظری طراحی کارخانه

فصل چهارم :

 

ضوابط طراحی نقشه کارخانجات فرآورده های گوشتی

فصل پنجم :

 

تاسیسات

فصل ششم :

 

طراحی برای خودروها در فضاهای صنعتی

فصل هفتم :

 

بررسی نمونه های کارخانجات تولید فرآورده های گوشتی

فصل هشتم :

 

طراحی کارخانه تولید فرآورده های گوشتی

تکمیلی :

رساله معماری پیش رو که هم اکنون با عنوان رساله معماری کارخانه تولید مواد غذایی در قالب فایل ورد , ۲۸۵ صفحه قابل ویرایش , برای اولین بار در فروشگاه معماری سایت تاپ معمار جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز میگردد . شما میتوانید با خرید و دانلود فوری این رساله معماری برای تدیون و انجام پایان نامه طراحی کارخانه تولید مواد غذایی خودتان مورد استفاده قرار دهید .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:رساله معماری طراحی کارخانه تولید مواد غذایی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:۲۸۵ 
  • حجم فایل:35 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 60000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

رساله معماری طراحی کارخانه تولید مواد غذایی ، رساله طراحی کارخانه تولید مواد غذایی , پروپوزال طراحی کارخانه تولید مواد غذایی، طراحی کارخانه تولید مواد غذایی, برنامه فیزیکی طراحی کارخانه تولید مواد غذایی, دانلود طراحی کارخانه تولید مواد غذایی، رساله پایان نامه طراحی کارخانه تولید مواد غذایی، رساله طراحی کارخانه تولید مواد غذایی،مطالعات طراحی کارخانه تولید مواد غذایی، 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن