تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل و بررسی آپارتمان مسکونی در انگلستان

پاورپوینت تحلیل و بررسی آپارتمان مسکونی در انگلستان

کد محصول :A122

  • در این پست با ستاوین همراه شوید تا نگاهی به یکی از بزرگترین پروژه های بازسازی مربوط به یک آپارتمان مسکونی واقع در شبه جزیره Greenwich در لندن داشته باشیم . این پروژه متشکل از دو ساختمان ده طبقه در مجاورت فضای باز پیرامونی می باشد و از مشخصه های بارز پروژه , بالکن های آن می باشد . در هر تراز ، یک بالکن با ابعاد بزرگتر و دو بالکن با ابعاد کمتر در طرح لحاظ شده است . برای دستیابی به برخی فاکتور های پایداری , طرح هایی شامل بام سبز و نیز اتصال سیستم گرمایش این بنا به شبکه گرمایشی منطقه شبه جزیره می باشد.
  • در بازسازی پروژه , سعی بر حفظ هویت منطقه در انتخاب و استفاده از متریال های مختلف شده است , به عنوان مثال , نمای پروژه با آجرکاری های ریز نقش که اشاره به سنت ، هنر و تاریخی بودن منطقه دارد و نیز استفاده از چوب بلوط در کف سازی و لحاظ بازشوهایی با ابعاد وسیع از جمله راهکاریی برای نیل به هدف فوق می باشد .

 

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل و بررسی آپارتمان مسکونی در انگلستان
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:62
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل و بررسی آپارتمان مسکونی در انگلستان،پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن