تحلیل و آنالیز فرهنگسرانمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل مرکز ملی هنر در تایوان

پاورپوینت تحلیل مرکز ملی هنر در تایوان

کد محصول :A108

  • با طراحی معماران هلندی Mecanoo، سایبان موج دار از معماری فوق العاده Weiwuying الهام گرفته و توسط انبوه درختان انجیر که معمولاً در منطقه یافت می شوند، ساخته شده است. این ساختمان سراتاسری با مساحت 35 هکتار (141،000 متر مربع) در پارک زیبای نیمه گرمسیری با مساحت 116 هکتار (470،000 متر مربع) در قلب Kaohsiung قرار دارد که آن را به بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی جهان زیر یک سقف و همچنین مهمترین سرمایه گذاری فرهنگی تایوان در یک نسل تبدیل کرده است. این خانه شامل پنج فضا برای اجرای هنر است: یک خانه اپرا با 2236 صندلی ، یک سالن کنسرت با 1،981 صندلی ، یک خانه بازی با 1،210 صندلی ، یک سالن رسیتال  با 434صندلی و یک تئاتر در فضای باز که ساختمان را به پارک وصل می کند.
  • Kaohsiung با جمعیتی در حدود 3 میلیون نفر در جنوب تایوان واقع شده است و زمانی یکی از بندرهای مهم بین المللی بوده و اکنون شهری مدرن و متنوع با یک فرهنگ غنی است. مرکز ملی جدید هنرهای Kaohsiung ، با استفاده از مکانی که در گذشته یک پایگاه آموزش نظامی بود ، نمادی از چشم انداز توسعه شهر Kaohsiung و تایوان و فرصتی برای اتصال استعدادهای محلی و جهانی از طریق هنر و فرهنگ است.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مرکز ملی هنر در تایوان
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:62
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

  نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل مرکز ملی هنر در تایوان،تحلیل مرکز هنر،پلان مرکز هنر،پلان فرهنگسرا،پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا، نمونه موردی طراحی فرهنگسرا،طراحی فرهنگسرا،نمونه فرهنگسرا،نمونه موردی فرهنگسرا،استاندارد طراحی فرهنگسرا،ضوابط طراحی فرهنگسرا،دیاگرام فرهنگسرا،برنامه فیزیکی فرهنگسرا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن