تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی بوستان در تهران

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی بوستان در تهران

کد محصول :A161

  • معماری به منزله هنر ایجاد فضایی است که علاوه بر تامین نیاز ساکنان آن، همواره در پی ایجاد ارتباط با محیط اطراف خود می باشد. ساختمان مسکونی بوستان با مساحت 450 مترمربع در سمت جنوبی یکی از خیابان های اصلی تهران واقع شده است که ویژگی های مهم این خیابان وجود درختان متعدد و همچنین شیب طولی از غرب به شرق می باشد.
  • ساختار اصلی پروژه توجه به معماری ایرانی و هماهنگی با فضای شهری بوده و همچنین گسترش فضای سبز شهری روی نمای ساختمان (با در نظر گرفتن بالکن های سبز) و ارتباط با بام سبز از دیگر نکات مثبت پروژه به شمار می رود که باعث ایجاد ظاهری پویا در منطقه شده است. در ادامه عمده متریال مورد استفاده روی نمای ساختمان، آجر، چوب و فلز می باشد که برای کنترل نور خورشید و حفظ حریم خصوصی با برش CNC به شکل پانل های مشبک درامده اند.
  • نکته قابل ملاحظه ی دیگر این است که به هیچ وجه عناصر نما از فضای داخلی جدا نیست؛ بلکه به عنوان بخشی از آن عمل می کنند. به عبارت دیگر با مقایسه نما و فضای داخلی پروژه، می توان به وضوح استفاده از متریال سازگار و هماهنگ را مشاهده کرد. در نهایت طراحی پاسیو به گونه ای بوده که برخلاف بسیاری دیگر از پروژه ها، به عنوان فضایی محروم و بلا استفاده نبوده و از کیفیت بالایی در طراحی برخوردار است.  

 

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی بوستان در تهران
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:71
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

   ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی بوستان در تهران پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،دیاگرام مجتمع مسکونی،برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی،مبانی طراحی مجتمع مسکونی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن