رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله مجموعه ورزشی چند منظوره +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مجموعه ورزشی چند منظوره +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :T26

چکیده:

از آنجا که فضاهای اجتماعی در جوامع انسانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، توجه به اینگونه فضاها بخصوص در جوامع امروزی از وظایف مهم طراحان می باشد.  از طرفی فضاهای ورزشی نمونه ای گویا ازاین مهم هستند، در این تحقیق و طراحی، یک نمونه فضای ورزشی که پاسخگوی نیازهای فیزیکی و هم نیازهای روحی و روابط اجتماعی انسان ها باشد موضوع طراحی قرار گرفت. این مجموعه شامل تمام فضاهای ورزشی مورد نیاز در مقیاس محله و فضاهای جمعی، تجاری و فرهنگی می باشد. همانطور که ورزش کردن مراتب متنوعی دارد می تواند اثرات متنوعی از اثرات ناچیز تا خسارت های عمده  براکوسیستم ها ایجاد کند. اساساً مقیاس و اهمیت اثر ایجاد شده به نوع و ابعاد رویداد ورزشی وابسته است.این آثار در دو دسته آثار ناشی از مراکز و مجموعه های ورزشی و دیگری آثار ناشی از برگزاری مسابقات مورد بررسی قرار می گیرد؛ در این پروژه به چگونگی کاهش آثار زیان بار ناشی از مراکز و مجموعه های ورزشی و بطور خاص به هماهنگی بیشتر این مراکز با اقلیم خود و طبیعت پرداخته شده است. در این راستا مطالعات اقلیمی مورد نظر صورت گرفته و تصمیمات و راهکارهای اقلیمی اتخاذ شده است. مصالح مناسب با بررسی عملکرد حرارتی یک نمونه کوچک از آن فضا و بهینه سازی آن انتخاب شده و جزئیات مورد نیاز ارائه شده اند.

کلمات کلیدی:دانلود مجموعه ورزشی چند منظوره،دانلود پایان نامه مجموعه ورزشی چند منظوره

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجموعه ورزشی چند منظوره+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:130
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.

 


نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مجموعه ورزشی چند منظوره , پروپوزال مجموعه ورزشی چند منظوره، طراحی مجموعه ورزشی چند منظوره, برنامه فیزیکی مجموعه ورزشی چند منظوره,دانلود مجموعه ورزشی چند منظوره،دانلود مجموعه ورزشی چند منظوره، رساله مجموعه ورزشی چند منظوره،پایان نامه مجموعه ورزشی چند منظوره، رساله مجموعه ورزشی چند منظوره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن