رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله مجتمع اقامتی-تفریحی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مجتمع اقامتی-تفریحی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :T29

چکیده:

در جهان امروز رشد صنعت توریسم از یک سو و بحران هویت معماری معاصر از سویی دیگر منجر شده است تا اصول معماری بومی هر منطقه مورد بازنگری قرار گیرد. معمولا وقتی صحبت از بناهای سنتی و قدیمی می شود اولین چیزی که به نظر می رسد مصالح بوم آورد آن است. معماری بومی برگرفته از الگوهای فرهنگی و نمایانگر آداب و رسوم، روحیه، احساسات، اندیشه و عقیده، ذوق، سلیقه وهنر جامعه است. لذا رشد شکاف بین گذشته و حال و فرسایش فرهنگ بومی لزوم توجه بیشتر معماران به کالبد معماری بومی را ایجاب می کند. به طور کلی معماری بومی برگرفته از ویژگی های محیطی در جهت رفع نیازهای انسانی درمحیط است، دانش بومی بخشی از ثروت وسرمایه ملی است. بر این اساس هدف از این پژوهش در نظر گرفتن بررسی پارامتر های تاثیرگذار، دستیابی به فرم های مناسب و استفاده از الگوها، فرم ها، تزیینات و سازه معماری غنی موجود در منطقه در طراحی مجتمع توریستی, تفریحی اقامتی با در نظر گرفتن رویکرد معماری بومی مورد توجه قرار می گیرد. به این ترتیب در طراحی این مجموعه، شرایط محیطی، حفظ عدالت اجتماعی، کیفیت فضای باز در جهت ارتقا تعاملات اجتماعی، حفظ امنیت و عوامل تاثیرگذار در معماری بومی پرداخته می شود. پژوهش به لحاظ هدف بنیادی و به لحاظ روش تحلیلی – تطبیقی می باشد که با کمک گرفتن از چند نمونه موردی و پس از گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها پرداخته می شود. مراحل تحقیق بدین نحو است که با کمک گرفتن از منابع موجود به جمع آوری مطالبی که قابلیت استفاده دارند اقدام میشود و سپس مطالعه مورد نیاز از آنها استخراج شده و به تحلیل متغیرها میپردازیم.

کلمات کلیدی:دانلود رساله مجتمع اقامتی-تفریحی،دانلود پایان نامه مجتمع اقامتی-تفریحی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجتمع اقامتی-تفریحی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:130
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.

 


نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مجتمع اقامتی-تفریحی, پروپوزال مجتمع اقامتی-تفریحی، طراحی مجتمع اقامتی-تفریحی, برنامه فیزیکی مجتمع اقامتی-تفریحی,دانلود مجتمع اقامتی-تفریحی،دانلود مجتمع اقامتی-تفریحی، رساله مجتمع اقامتی-تفریحی،پایان نامه مجتمع اقامتی-تفریحی، رساله مجتمع اقامتی-تفریحی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن