رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :T17

چکیده:

ستاره‌شناسی، این دانش کهن که تکنولوژی امروز آن را به طور فوق العاده‌ای گسترش داده است . بر پایه ریاضیاتی پیچیده و قوی استوار می‌باشد و یکی از دانش‌های کهن ایرانیان است که حتی نام آن در لاتین از ریشه فارسی گرفته شده است . اهمیتی که امروز به طور گسترده‌ای برای کیهان وجود دارد و در نتیجه به توسعه علوم فضایی در زمینه‌های ارتباطی منجر شده است زمینه را برای جلب توجه هر چه بیشتر دانشمندان به قضایا و مسایل مربوط به فضا و ستارگان ایجاد نموده‌است . به منظور آشنایی بیشتر با اسرار مربوط به فضا سالهاست که در کشورهای بسیاری اقدام به تاسیس رصدخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی در این زمینه نموده‌اند. با وجود پیش آهنگ ایرانیان در زمینه علم نجوم، در قرن حاضر این دانش در نزد ایرانیان فاصله زیادی از معیارهای جهانی پیدا کرده است . بر طبق بررسیهای انجام شده بر روی رصدخانه های موجود در کشور اغلب این مراکز غیرفعال بوده و در صورت فعالیت دارای تجهیزات و امکانات کمی می‌باشند در عین حال مراکز مختلف آموزشی و تفریحی در حال ساخت می‌باشد. در این میان وجود یک مرکز تحقیقاتی ویژه دانشمندان و بطور حرفه‌ای، جزو ضروریات پیشرفت در این دانش کهن می‌باشد. تحقیقات انجام شده، در جهت معرفی علم نجوم از دیرباز تا حال و ارائه طرحی برای احیاء این دانش و جبران عقب ماندگی این علم در عصر حاضر، در این سرزمین می‌باشد. مرکز تحقیقات کیهان‌شناسی‌در جهت نیل به این هدف طراحی شده است .

کلمات کلیدی:دانلود رساله مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی،دانلود پایان نامه مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی , پروپوزال مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی، طراحی مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی, برنامه فیزیکی مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی,دانلود مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی،دانلود مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی، رساله مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی ،پایان نامه مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی، رساله مرکز تحقیقات کیهان‌ شناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن