رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله مرکز اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مرکز اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 

کد محصول :T11

چکیده:

امروزه، گردشگری یکی از مهم‌ترین عوامل مولد ثروت و اشتغال در دنیا شناخته شده و به مثابه موتور اقتصادی رشد و پیشرفت کشورهای توسعه ‌یافته و در ‌حال‌‌ توسعه در عرصه جهانی به شمار می آید. در این میان بدون تردید، سرزمین ایران که لقب «بهشت گمشده» را به خود اختصاص داده است، با داشتن جاذبه های گوناگون در زمینه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی می تواند مقصدی مناسب برای جذب گردشگران خارجی و داخلی باشد. با توجه به این بررسی ها، طراحی مجموعه توریستی ضروری میشود. گردشگری(توریسم) با هر هدف و شکلی در جهان، پیشینه ای طویل دارد اما گردشگری با تعریف صنعتی و امروزی، از صنعتهای نوظهور قرن بیستم میلادی محسوب می شود. از خصوصیتهای این صنعت می توان به پاک، وابسته نبودن به پتانسیل اولیه، پولساز، کارآفرین و پایدار بودن اشاره کرد. کشور ایران با توجه به جاذبه های طبیعی بکر، آثار باستانی فراوان، مراکز مذهبی با ارزش و مقدس، فرهنگ و سنن غنی و متنوع از کشورهای دارای پتانسیل قوی از این حیث در بین کشورهای جهان محسوب می شود. به عبارتی دیگر طراحی مجتمع اقامتی گردشگری با توجه به حداقل تاثیر و ردپای معماری در محیط درعین حال بهره‌وری مفید از فرم و فضای ایجاد شده و افزایش تعاملات جمعی و محیطی برای توسعه گردشگری در فصول مختلف، انجام پذیرفته است.

کلمات کلیدی:دانلود رساله اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران،دانلود پایان نامه اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات: 133
  • حجم فایل:25 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران , پروپوزال اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران ، طراحی اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران , برنامه فیزیکی اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران ,دانلود اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران،دانلود اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران ، رساله اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران، مرکز اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران ، رساله اقامتي گردشگري با رویکرد معماری ايران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن