رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله مجموعه فرهنگی-توریستی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مجموعه فرهنگی-توریستی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 

کد محصول :T7

چکیده:

در میان گذران اوقات فراغت محیط طبیعی و گردش و تفرج در آن جایگاه ویژه ای دارد. در مطالعات بررسی نمونه ها و برخورد انسان با محیط طبیعی در مقام طراحی در فصل ها و بخش های مختلف مورد بررسی قرار میگیرد تا زمینه ساز شکل گیری الگوی خاص و دیدگاه منطبق با شرایط بومی منطقه باشد. در مسیر رسیدن به طرح، هدف این بوده است که بخشهای پنجگانه به گونه ای کنار هم سازماندهی شوند که تشدید کننده کیفیت اکوتوریسمی مجموعه باشند. هرچند بخش همایشی و سایر بخشها برجستگی خاصی به معماری مجموعه داده است. بنابراین وجود یک مجتمع فرهنگی توریستی که هدف اصلی پروژه می باشد می توان در جذب بیشتر بازدیدکنندگان را برطرف نماید روش تحقیق در این پروژه به صورت مطالعات کتابخانه ای و بررسی میدانی بوده که در نهایت به طراحی معماری مجموعه فرهنگی-توریستی انجامیده است. نتایج حاصل از مطالعات و ویژگی های کل پروژه به شرح زیر می باشد: طراحی معماری مجموعه برگرفته از معماری سنتی ایران. و به مجموعه بصورت حرکتی معنی دار قرارگیری پروژه در کنار شهر تهران که بر قابلیت توریستی آن می افزاید .این مجموعه فرهنگی-توریستی باعث تقویت بعد فرهنگی-توریستی می شود.

کلمات کلیدی:دانلود رساله مجموعه فرهنگی-توریستی،دانلود رساله مجموعه فرهنگی-توریستی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجموعه فرهنگی-توریستی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات: 123
  • حجم فایل:25 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مجموعه فرهنگی-توریستی , پروپوزال مجموعه فرهنگی-توریستی ، طراحی مجموعه فرهنگی-توریستی , برنامه فیزیکی مجموعه فرهنگی-توریستی ,دانلود مجموعه فرهنگی-توریستی،دانلود مجموعه فرهنگی-توریستی ، رساله مجموعه فرهنگی-توریستی، مجموعه مجموعه فرهنگی-توریستی ، رساله مجموعه فرهنگی-توریستی ، طراحی مجموعه فرهنگی-توریستی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن