رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 

کد محصول :T10

چکیده:

يکي از مسائلي که بشر از بدو تمدن به طور قاطع و گريز ناپذيري با آن روبرو بوده مسکن است و از اهميت ويژه اي برخوردار است. به منظور افزايش کارآيي فضاهاي معماري در مجتمع هاي مسکوني و به منظور افزايش مشارکت عمومي در بحث شهري مفهومي به نام حس تعلق مطرح مي شود که خود شاخه اي از روانشناسي محيط است. اين رساله, با استفاده از روش تحقيق توصيفي گرد آمده است که در آن به توصيف تمامي مباحث از جمله حس تعلق، تعامل اجتماعي، استانداردها و … پرداخته شده است. هدف از ارائه ي اين پژوهش نماياندن حس تعلق و بيان ويژگي ها و راهکارهاي آن براي رسيدن به محيطي اجتماعي مي باشد که در نتيجه ي آن مجتمع هاي مسکوني مناسب براي زندگي مي باشد که هم نياز فرد را رفع کرده و هم به محيط اجتماعي آسيبي وارد نکند. در ادامه از روش پيمايشي براي گرد آوري و تحليل پرسشنامه ها بهره گرفته شد. مطالعات زيادي در زمينه ي مجتمع هاي مسکوني صورت گرفته ولي تا به امروز اين مطالعات بر روي گروه و يا قشر خاص متمرکز نشده و اين پروژه در مورد مجتمع مسکوني با رویکرد حس مکان مي باشد. در مطالعات صورت گرفته به نتايج قابل قبولي در بررسي عوامل موثر بر حس تعلق در مجتمع هاي مسکوني دست يافتيم.

کلمات کلیدی:دانلود رساله مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق،دانلود پایان نامه مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات: 181
  • حجم فایل:25 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق , پروپوزال مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق ، طراحی مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق , برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق ,دانلود مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق،دانلود مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق ، رساله مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق، مرکز مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق ، رساله مجتمع مسکونی با رويکرد حس تعلق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن