رساله کارشناسی ارشد معماری

دانلود رساله باغ موزه کودک +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله باغ موزه کودک +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 

کد محصول :T1

چکیده:

شرح چکيده حاضر باهدف شناخت و طراحي فضاهاي خاص کودکان بنام موزه باغ کودک مي باشد. باغ موزه کودک فضايي است براي تفريح ،شادي و بازي وتجربه کودک و محلي است براي آموزش کودکان، آموزش از نوع بازي،تجربه حواس فيزيکي و تجربه هاي احساسي ناشي از سير درفضاي معماري شده.با توجه به الگوي زندگي وطراحي شهري درشهرهاي بزرگ وتامين نيازهاي کيفي و کمي زندگي رده هاي سني مختلف ازجمله کودکان تصميم به طراحي چنين فضايي گرفته شده است.در طراحی این مکان سعی در به‌کارگیری ضوابط طراحی معماری منطبق با شرایط جسمی و روانی کودکان گردیده است. مکانی که ضمن داشتن فرایندی جهت یافته و دارای قاعده و قانون، غیر جدی، خوشایند و لذت‌بخش خواهد بود.

اینجا فضایی مخصوص کودکان 4 تا 12 ساله خواهد بود که دارای شرایط مناسب و مطلوب برای رشد همه جانبه آنان باشد. در این مکان برای پرورش و رشد ذهنی/ جسمی کودکان دست به تقویت و غنی‌سازی محیط بازی/ موزه زده شده است و با توجه به افزایش سن کودکان محیط براساس الگوی رشد آنان و مبتنی بر برنامه‌ای نامرئی از اکتشاف، تجربه و فعالیت به سوی قاعده، یادگیری و مفاهیم تربیتی سوق یافته است. طراحی فضاهای چندمنظوره، گروهی و انعطاف‌پذیر در این مکان با تاکید بر رعایت ضوابط ایمنی و سلامت کودکان، منجر به ایجاد فرصتی برای بازی با اختیاری تام و تجربه‌ای لذت‌بخش، ضمن تقویت روابط اجتماعی با همسالان خود خواهد شد. در این مکان بازی جدی‌ترین کار یا تجربه کودک محسوب شده و کودک اجازه‌ی هر بازی و کاری را خواهد داشت.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی باغ موزه کودک،دانلود رساله باغ موزه

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله باغ موزه کودک +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:۱۳۴
  • حجم فایل:۱۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله طراحی باغ موزه کودک , پروپوزال باغ موزه کودک، طراحی باغ موزه کودک, برنامه فیزیکی باغ موزه کودک,دانلود باغ موزه کودک،دانلود طراحی باغ موزه کودک ، رساله باغ موزه کودک، مجموعه باغ موزه کودک، رساله باغ موزه کودک ، طراحی باغ موزه کودک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن