رساله کارشناسی ارشد معماری

دانلود رساله باغ موزه موسیقی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله باغ موزه موسیقی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 

کد محصول :T2

چکیده:

معماری و موسیقی دو عرصه ی هنری اند که توسط انسان خلق و درک میشوند. موسیقی بیشتر در بعد زمان معنادار میشود و معماری در بعد مکان. این ابزار در حقیقت همان اصول و قواعدی هستند که هنرمند هنگام خلق اثر خود از آنها بهره میبرد.هدف از این پژوهش، فهم چگونگی شکل گیری اثر معمارییا موسیقیایی و فصل مشترک آنهاست تا پس از شناخت این فصل مشترک که همان فضاست، ابزارها، اصول و مفاهیمی بتوان استخراج کرد که برای آفرینش اثر هنری، خواه یک بنای معماری باشد خواه یک قطعه ی موسیقی، در عرصه تبدیل این هنرها به یکدیگر برای رسیدن به درک و احساس مشابه استفاده شود.این پژوهش بر مبنای مطالعات کتابخانه ای و به روش توصیفی-تحلیلی انجام شده است.

در این راستا، ابتدا به فرهنگ به عنوان عامل زیربنایی در خلق اثر و سپس به فرآیند ذهنی ای که در مراحل آفرینش اثر هنری در ذهن هنرمند صورت میپذیرد پرداخته میشود.آنگاه فضا به عنوان عامل پیوند معماری و موسیقی و نیز فصل مشترکی که اصول و مفاهیم از آن نشأت میگیرد بررسی میشود. سپس این اصول و مفاهیم که همان ابزارهای سازماندهی اثر هنری در عرصه تبدیل این هنرها به یکدیگرهستند معرفی میگردند. در نهایت نمونه هایی کاربردی از بکارگیری این ابزارها به عنوان شاهدی بر این مدعا ارائه میگردد که می توان با استفاده از این ابزارهای مشترک، بنای معمارانهای خلق کرد که حسی مشابه با موسیقی متناظرش در انسان ایجادکند.به نظر میرسد بتوان با تحقیق وبررسی مشترک موسیقی ومعماری بتوان به شاخصه های مهمی در ارتباط با تأثیرات متقابل وویژگیهای مشترک این دو هنر پی بردوبا بکارگیری این شاخصه هاومفاهیم درطراحی مرکز موسیقی باعث ارتقاء و بازشناسی و معرفی متفاوتی از این دو هنر شد.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی باغ موزه موسیقی،دانلود رساله باغ موزه

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله باغ موزه موسیقی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات: 215
  • حجم فایل:۱۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله طراحی باغ موزه موسیقی , پروپوزال باغ موزه موسیقی ، طراحی باغ موزه موسیقی , برنامه فیزیکی باغ موزه موسیقی ,دانلود باغ موزه موسیقی ،دانلود طراحی باغ موزه موسیقی ، رساله باغ موزه موسیقی ، مجموعه باغ موزه موسیقی ، رساله باغ موزه موسیقی ، طراحی باغ موزه موسیقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن