تحلیل و آنالیز موزهنمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر و برنامه ریزی به همراه نقشه ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر و برنامه ریزی به همراه نقشه ها و تصاویر

کد محصول :A221

. نمایشگاه هنر و برنامه ریزی موزه معاصر (MOCAPE) بخشی از طرح جامع برای منطقه فرهنگی Futian ، مرکز جدید شهری شنژن است. این پروژه دو نهاد مستقل و در عین حال ساختاری متحد را در هم آمیخته است: موزه هنرهای معاصر (MOCA) و نمایشگاه برنامه ریزی (PE) به عنوان یک ملاقات فرهنگی و محل برگزاری نمایشگاه های معماری. از لابی ، سالن های نمایشگاهی چند منظوره ، سالن اجتماعات ، اتاق های کنفرانس و…تشکیل شده و مناطق خدماتی به طور مشترک استفاده شده. برای آشنایی بیشتر با معماری این پروژه،و اطلاعات جامع ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی و دیاگرام ارتباطی فضاهای موزه ،کافی است این پاورپوینت را را دانلود کنید.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر و برنامه ریزی به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:74
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

  ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر و برنامه ریزی به همراه نقشه ها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل موزه،پلان موزه، نمونه موردی طراحی موزه،طراحی موزه،نمونه موزه،نمونه موردی موزه،استاندارد طراحی موزه،ضوابط طراحی موزه،دیاگرام موزه،برنامه فیزیکی موزه،مبانی طراحی موزه،دانلود پاورپوینت موزه،اهمیت طراحی موزه،نمای موزه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن